سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد قاطع دستگاه قضائی با اغتشاشگران

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: برخورد دستگاه قضائی با اغتشاشگران و مخلان نظم و امنیت عمومی که در جریان ناآرامی‌های اخیر دست به آشوب زدند، سخت و قاطع خواهد بود.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت:  قاطعیت دستگاه قضائی در برخورد با چنین مجرمانی در گذشته نیز بار‌ها به اثبات رسیده و در این راستا از همه ظرفیت‌های قانونی استفاده می‌کنیم.

توسلی زاده همچنین در خصوص افرادی که ناخواسته وارد این جریان شده و اغتشاشگران را همراهی کردند، گفت: دستگاه قضائی سعی می‌کند رافت اسلامی شامل حال افراد فریب خورده شده و با اغماض به جرم این افراد نگاه می‌کند.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه بیان کرد: سردسته‌های اغتشاشگر طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب حسابشان از مردم جداست چرا که عامه مردم مطالبات خود را عنوان کردند، اما این افراد دست به هرج و مرج و تخریب اموال مردم و عمومی زدند.

او  همچنین به حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی صبح امروز اشاره کرد و اظهار داشت: حضور گسترده آن‌ها بسیار خوب و اثرگذار بود و با انگیزه بالایی در صحنه دفاع از ارزش‌های انقلاب ظاهر شدند مردم بزرگترین مدافعان انقلاب و نظام هستند و به طور قطع خود آن‌ها به اغتشاشگران اجازه فعالیت و بی نظمی و تخریب اموال عمومی را نخواهند داد.

انتهای  پیام/ز

 

حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی

برچسب ها: اخبار سیاسی ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.