سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقتدار و صلابت پلیس اغتشاشگران را زمین‌گیر کرد

نماینده قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلام گفت: این اقتدار و صلابت پلیس بود که اغتشاشگران را زمین‌گیر و دشمنان انقلاب و نظام را از دست‌یابی به اهدافشان بازداشت.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرهاد تجری پیش از ظهر امروز در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، اظهار داشت: هفته گذشته و به‌دنبال برخی مطالبه‌گری مردم از دولت، عده‌ای از عناصر داخلی دشمنان دست به اقداماتی زدند که که برای مدت کوتاهی در جامعه هرج و مرج ایجاد شد.

او افزود: این افراد که تحت آموزش دشمنان سرسخت انقلاب نیز قرار گرفته بودند با سوء‌استفاده از شرایط ایجاد شده دست به تخریب اموال عمومی و آسیب رساندن به مراکز خدماتی و عمومی کرده و حتی به اموال مردم نیز رحم نکردند.

نماینده قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این میان نیروی مقتدر انتظامی با ورود به موقع خود اجازه فعالیت بیشتر به اغتشاشگران را نداد و کنترل اوضاع را در دست گرفت.

او ادامه داد: بدون شک اگر صلابت و اقتدار پلیس نبود اتفاقات بدتری رخ می‌داد، اما از خودگذشتگی ماموران در برابر عوامل داخلی دشمنان این اجازه را از آن‌ها گرفت.

او گفت: در این میان ماموران انتظامی کرمانشاه نیز بسیار مقتدرانه در صحنه دفاع از امنیت استان حاضر شده و حتی یک شهید بزرگوار را نیز تقدیم نظام کردند.

تجری بیان کرد: این شهدا سند‌های افتخار نیروی انتظامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و بر هیمنه انقلاب می‌افزاید.
انتهای  پیام/ز

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.