سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبیین اثربخشی مشارکت مردم در ساخت موزه دفاع مقدس

استاندار گیلان گفت: نقش آفرینی مردم در ساخت موزه دفاع مقدس اثربخشی اجتماعی دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان زارع، استاندار گیلان امروز در جلسه هیأت امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان گیلان که با حضور آیت‌الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت برگزار شد، با گرامیداشت هفته بسیج و درود به ارواح طیبه شهدای بسیجی گفت: مشارکت و نقش‌آفرینی مردم، خیران و ایثارگران در احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس، اثربخشی بسیاری در احساس تعلق خاطر آنان به این مجموعه خواهد داشت.

او ایجاد یک مکان فرهنگی با عنوان پارک موزه دفاع مقدس را یکی از نیاز‌های مادی و معنوی استان در راستای تبیین مجاهدت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس و پس از آن دانست و افزود: احداث این مرکز فرهنگی با اهداف تبیین و ترویج آرمان‌های انقلاب، دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت گیلانیان نه تنها برای جوانان و نسل آینده بلکه برای میلیون‌ها گردشگری که به این استان سفر می‌کنند، می‌تواند به نمایش گذاشته شود.

رئیس هیأت امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گیلان با تأکید بر شتاب در عملیات اجرایی دو ساختمان پیش‌بینی شده در جهت جلوگیری از آسیب ادوات و تجهیزات منتقل شده به این مجموعه اظهار داشت: امیدواریم با همدلی موجود، رهنمود‌های آیت‌الله فلاحتی و تلاش متولیان، شاهد افتتاح فاز اول در سال آینده باشیم.

زارع تصریح کرد: مشارکت و نقش‌آفرینی مردم، خیران و ایثارگران در مسیر احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس، اثربخشی بسیاری در احساس تعلق خاطر آنان به این مجموعه خواهد داشت.

در پایان این نشست اعضای هیأت امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس احکام خود را از استاندار و نماینده ولی فقیه در گیلان دریافت کردند.

انتهای پیام/ع

جلسه هیأت امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان گیلان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.