سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شارژ مالی ملوانان پیش از سفر به تبریز

مسئولان باشگاه ملوان بندرانزلی برای بالا بردن روحیه بازیکنان تیمشان پیش از بازی با علم و ادب، بخشی از مبلغ قرارداد آن‌ها را پرداخت کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب بازی‌های هفته چهاردهم لیگ آزادگان، تیم فوتبال ملوان روز چهارشنبه به مصاف علم و ادب تبریز خواهد رفت و مسئولان این باشگاه برای افزایش روحیه بازیکنان تیمشان پیش از این دیدار، بخشی از مبلغ قرارداد ملوانان را پرداخت کردند.


بیشتر بخوانید: بانوان تیم فوتبال ملوان پولدار شدند


ملوان  در این فصل شروعی ناامید کننده داشت و نتوانسته بود هیچ پیروزی به دست بیاورد، اما پس از انتصاب مازیار زارع و پژمان نوری به عنوان مالکان جدید این باشگاه و سپردن هدایت تیم به محمد احمدزاده، سپیدپوشان توانستند در هفته‌های اخیر نتایج بهتری بگیرند و ۲ پیروزی برابر تیم‌های سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی به دست بیاورند.


بیشتر بخوانید: کامبک نیروی زمینی کامل نشد/ توقف شاگردان فکری در خانه آرمان گهر


ملوان این هفته باید در تبریز به مصاف علم و ادب برود و مسئولان باشگاه برای بالا بردن روحیه بازیکنان تیمشان، بخشی از مبلغ قرارداد آن‌ها را پرداخت کردند. البته هنوز مشخص نیست حامی مالی باشگاه ملوان کیست و به نظر می‌رسد و زارع و نوری قصد دارند تا واگذاری این باشگاه، هزینه‌های بازیکنان و کادرفنی تیم را از جیب خودشان پرداخت کنند.  

انتهای پیام/ 

بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان ملوان پرداخت شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ملوانی
۱۷:۵۲ ۰۳ آذر ۱۳۹۸
بیچاره ملوان. نابودش کردن، هم استادیومشو خراب کردن و هوادارارو متفرق کردن هم دیگه باشگاه پول نداره. ولش کردن تا از بین بره. هیچ حمایتی نمیشه و نیروی دریایی هم هی این دست اون دست کرد تیمو نابود کرد.