پرونده بازی‌های هفته سیزدهم لیگ آزادگان با برگزاری ۲ بازی بسته شد.

کامبک نیروی زمینی کامل نشد/ توقف شاگردان فکری در خانه آرمان گهربه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب بازی‌های روز دوم از هفته سیزدهم لیگ آزادگان ۲ دیدار برگزار شد که تیم فوتبال ملوان بندرانزلی موفق شد برابر حریفش به برتری برسد و آلومینیوم اراک نیز برابر آرمان گهر سیرجان متوقف شد.  

ملوان که در ورزشگاه خانگی خود به مصاف نیروی زمینی رفته بود، موفق شد با نتیجه سه بر ۲  برابر حریفش به پیروزی برسد. گل اول ملوان روی اشتباه و گل به خودی بازیکن حریف به ثمر رسید و در ادامه هادی حبیبی نژاد ۲ بار برای ملوانان گلزنی کرد. در حالی که این بازی با نتیجه ۰-۳ به نفع ملوان در حال پیگیری بود، میثم فرزانه و علی خدادادی ۲ بار در وقت‌های اضافه برای نیروی زمینی گلزنی کردند اما شاگردان روانخواه موفق نشدند بازی را به تساوی بکشانند تا این دیدار با پیروزی سه بر ۲  ملوان بندرانزلی به پایان برسد.


بیشتر بخوانید: نود ارومیه به صدر رسید/ گل ریحان شکست ناپذیر باقی ماند/ تقابل مدعیان برنده نداشت


وحید مهدی خانی دروازه بان تیم نیروی زمینی در دقیقه ۸۱ و ارسلان تفضلی در دقیقه ۸۳ از بازی اخراج شدند.

ملوان با این پیروزی ۸ امتیازی شد، اما همچنان در رده هفدهم جدول باقی ماند و نیروی زمینی با ۱۵ امتیاز در رده یازدهم جای گرفت.  

در دیگر بازی این هفته نیز آرمان گهر سیرجان در دیداری خانگی برابر آلومینیوم اراک به تساوی یک بر یک رسید. میثم مجیدی در دقیقه ۲۸ بازی و از روی نقطه پنالتی آلومینیوم را پیش انداخت. برتری شاگردان فکری در این دیدار خارج از خانه تا اواخر بازی ادامه داشت تا این که مرتضی حسین زاده در دقیقه هشتاد و هشتم بازی را برای آرمان گهر به تساوی کشاند.


بیشتر بخوانید: متن پیش نویس انتقال مالکیت باشگاه سپیدرود رشت مورد تایید طرفین قرار گرفت


آلومینیوم اراک در پایان هفته سیزدهم با ۲۱ امتیاز در رده ششم جای گرفت و آرمان گهر نیز با ۱۲ امتیاز در رده پانزدهم ایستاد.  

انتهای پیام/ 

نتایج بازی های روز دوم از هفته سیزدهم لیگ آزادگان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار