سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۵ برابری قیمت گوجه فرنگی در خراسان جنوبی

فرماندار بیرجند از افزایش ۵ برابری قیمت گوجه فرنگی در استان خبر داد و گفت: افزایش قیمت به دلیل سرمازدگی این میوه و کمبود در بازار اتفاق افتاده است.

 ناصری فرماندار بیرجند در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با اشاره به گرانی صیفی جات در استان، اظهار داشت: قیمت گوجه فرنگی در استان نسبت به دو هفته گذشته ۵ برابر افزایش یافته است.

او افزود: افزایش قیمت گوجه فرنگی در استان به دلیل سرمازدگی این میوه در استان کرمان اتفاق افتاده و هم اکنون ستان بوشهر تامین کننده گوجه فرنگی استان‌های کشور است.

ناصری با اشاره به اینکه قیمت گوجه فرنگی در استان بوشهر شش هزار و ۵۰۰ تومان است که بعد از نقل و انتقال به استان خراسان جنوبی افزایش نرخ را به دنبال دارد، ادامه داد: جهاد کشاورزی استان در صدد است تا تعاونی‌ها و افراد فروشنده را به تولید کننده معرفی کند تا قیمت نهایی گوجه فرنگی در استان کاهش یابد.

فرماندار بیرجند همچنین با اشاره به اینکه برخی از تاکسی‌های بین شهری به صورت غیر رسمی افزایش قیمت داشته اند، گفت: با همکاری بازرسان با تاکسی‌هایی که افزایش نرخ دارند، برخورد می‌شود چراکه هیچ تاکسی حق افزایش نرخ به بهانه گرانی بنزین را ندارد.
او بیان کرد: تیم‌های سیار و دفاتر نظارتی در سه نقطه شهر بیرجند مانند سه راه اسدی، میدان ابوذر و میدان امام خمینی (ره) مستقر هستند تا مردم شکایات خود را در خصوص گرانی اجناس به این مراکز اعلام کنند.

ناصری گفت: فرمانداری، استانداری و تمام دستگاه‌های نظارتی استان در تلاشند تا با گران فروشی‌ها مقابله کنند و مردم هم می‌توانند افزایش قیمت‌ها را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

انتهای پیام / ط ا

تشدید نظارت و کنترل بر قیمت ها در خراسان جنوبی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.