سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسترهای ضعیف بخش خصوصی جهت اشتغال جامعه ایثارگری کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از دلایل بیکاری جامعه ایثارگری در استان ما نبود کارگاه‌ها و شرکت‌های کارآفرین بخش خصوصی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید منصور موسوی مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت اشتغال جامعه ایثارگری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بحث اشتغال روستایی ۳۰ میلیارد تومان مصوب داشتیم که از این مبلغ ۲۸ میلیارد تومان جامعه هدف خود را برای دریافت تسهیلات هدایت کردیم.

این مسئول گفت: برای جلوگیری از انحراف در هزینه کرد تسهیلات طرح‌های خود را شناسنامه‌دار کردیم و در استان از این حیث تعداد ۹۰۰ نفر مشغول شده‌اند.

او ادامه داد: از محل صندوق اشتغال بنیاد ۵ میلیارد تومان در رشته‌های مختلف مثل ماهی و زنبورداری و دام با بهره کم به ۳۰۰ نفر پرداخت کردیم که اکنون مشغول به کار شده‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید استان گفت: از سال ۹۲ تاکنون در قالب استخدام دولتی و سهمیه ۲۵ درصد ۶۰۰ نفر مشغول شده‌اند که بر همین اساس جامعه ایثارگری یک سری حقوق مصوب دارند که باید آن‌ها را درک کرده و انتظارات را برآورده کنیم.

او به تعداد ۲ هزار و ۸۰۰ نفر از جامعه ایثارگری که اکنون به دنبال اشتغال هستند و به نوعی پشت خط مانده اند اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات اساسی ما در استان نبود کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی و شرکت‌های بخش خصوصی است که اگر در استان چنین واحد‌هایی وجود داشت بسیاری از مشکلات ما در بحث اشتغال جامعه ایثارگری برطرف می‌شد.

انتهای پیام/ط
 

بسترهای ضعیف بخش خصوصی جهت اشتغال

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.