سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویژه برنامه «آبروی کوچه‌ها» در اکبر آباد خاش برگزار شد

ویژه برنامه گرامیداشت یادواره شهید با عنوان آبروی کوچه‌ها، افتخار محله در محل زندگی خانواده شهید شعیب مرادزهی در روستای اکبرآباد شهرستان خاش برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، پاسدار علی ثمره حسینی فرمانده سپاه خاش  درمراسم ویژه برنامه گرامیداشت یادواره شهید با عنوان آبروی کوچه‌ها اظهار کرد: مردم ایران اسلامی با دور اندیشی امام راحل (ره) در قالب بسیج حافظ ارزش‌های نظام بوده و با تمام وجود از موجودیت کشور پشتیبانی می‌کنند.

او  افزود: اقدامات و تلاش بسیجیان برای ارتقا شاخص‌های فرهنگی به ویژه توسعه تفکر و فرهنگ بسیجی در اقصی نقاط کشور بر کسی پوشیده نیست.

ثمره حسینی تصریح کرد: در حوزه علمی و پژوهشی از تمامی مخترعین بسیجی حمایت مادی و معنوی صورت میگیرد که دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته‌ای نمونه بارز این حمایت‌ها می‌باشد.

فرمانده سپاه خاش یاد آور شد: همه اقدامات و تلاش‌ها با حضور مردم صورت گرفته، زیرا بسیج نهادی مردمی و خودجوش است.

او  با اشاره به ایستادگی مردم کشور‌های عراق، سوریه و لبنان در برابر استکبار و همراهانش گفت: مردم عراق، سوریه و لبنان با بهره گیری از الگوی بسیج و تفکرات بسیجی ایران توانسته اند در برابر دشمنان به خصوص داعش ایستادگی کنند.

حجت الاسلام عبدالواحد سپاهی مسئول نمایندگی ولایت فقیه در سپاه خاش نیز گفت: ایثار و فداکاری شهدا سبب شد تا ایران اسلامی در عرصه‌های مهم دنیا مدعی و صاحب نام شود.

او  افزود: مردم ولایتمدار ایران با وجود مشکلات اقتصادی و تداوم تحریم‌های ظالمانه بازهم از انقلاب و ارزش‌های نظام پشتیابی و حمایت میکنند.

سپاهی بسیج را نماد وحدت و همدلی دانست و تصریح کرد: تلاش برای حفظ وحدت و همدلی از نشانه‌های بسیجی بودن و ریشه در دلبستگی به ولایت فقیه دارد.

مولوی عبدالستار حسین زهی نیز با اتکا به بیانات مقام معظم رهبری بسیج را عامل ایجاد کننده امنیت در منطقه عنوان کرد و گفت: الگو برداری از سنت و شیوه زندگی پیامبر اسلام تقویت وحدت و همبستگی را محقق می‌سازد.

شهید شعیب مرادزهی در خرداد ماه سال ۶۸ در منطقه عملیاتی کوشک اهواز در سن ۲۰سالگی به درجه رفیع شهادت نایل آمد و در همانجا خاکسپاری شد.

انتهای پیام/ع

اقدامات و تلاش بسیجیان در اقصی نقاط کشور بر کسی پوشیده نیست

برچسب ها: سپاه ، بنیاد شهید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.