سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حقیقی در اندیشه ثبت اولین کلین شیت مقابل استقلال

دروازه بان تیم فوتبال نساجی مازندران بعد از ۷ سال مقابل استقلال تهران قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا حقیقی دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال ایران که بعد از حدود ۷ سال لژیونر بودن  با حضور در تیم نساجی مازندران، به لیگ برتر فوتبال ایران برگشته، باید بعد از ثبت کلین شیت مقابل نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر این فصل مقابل استقلال درون دروازه نساجی چی‌ها بایستد.


بیشتر بخوانید: ستاره ایران در جام جهانی به نساجی مازندران پیوست


حقیقی آخرین باری که مقابل استقلال به میدان رفت با پیراهن تیم پرسپولیس رقیب سنتی آبی پوشان بود که تقریبا در هر بازی که برای سرخ‌های پایتخت درون دروازه ایستاد، گل دریافت کرد. حقیقی در ۴ دربی که مقابل استقلال به میدان رفت ۶ گل خورد.

مجتبی جباری بازیکن سابق استقلال تهران با زدن ۳ گل نسبت به سایر بازیکنان آبی پوشان بیشترین گل را به پرسپولیس زده است. بعد از جباری فرهاد مجیدی مهاجم محبوب سابق استقلالی‌ها با زدن ۲ گل به حقیقی در دربی استقلال و پرسپولیس پشت سر جباری قرار دارد. اسماعیل شریفات هم دیگر گلزن آبی‌ها به حقیقی در دربی ۷۳ استقلال و پرسپولیس به همراه جباری بود.

حالا باید دید علیرضا حقیقی بعد از گذشت ۷ سال می‌تواند اولین کلین شیت خود را مقابل استقلال تهران و دومین کلین شیت خود در نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور را این بار با پیراهن نساجی جشن بگیرد یا خیر.


بیشتر بخوانید: بازی استقلال - نساجی لغو می‌شود؟


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه نساجی مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.