احتمال لغو و یا تغییر زمان بازی استقلال و نساجی طبق درخواست آبی پوشان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال در حالی در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیم نساجی می‌رود که مدیران باشگاه استقلال از مسئولان سازمان درخواست کردند تا تمامی مسابقات همزمان برگزار شود و این موضوع در حالی است که تعدادی از بازی‌های هفته یازدهم لغو شده است.

با این وجود استقلالی‌ها به صورت مکتوب درخواست کرده‌اند با توجه به فاصله کمی که با بازی با سپاهان دارند بازی با نساجی یک روز زودتر برگزار شود.

استقلالی‌ها اعتقاد دارند بازی سپاهان این هفته لغو شده و آن‌ها استراحت بیشتری خواهند داشت. درخواست شاگردان استراماچونی بر این اساس است که بازی با نساجی یکشنبه یعنی سوم آذر ماه به جای ۴ آذر برگزار شود یا بازی به صورت کامل لغو و به زمان دیگری موکول شود.


بیشتر بخوانید: استراماچونی و نیمکت خالی استقلال


دیدار ۲ تیم فوتبال استقلال و نساجی تا به این لحظه ۴ آذر برگزار می‌شود مگر اینکه درخواست استقلالی‌ها برای تعویق زمان بازی با موافقت همراه شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم فوتبال استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۰۴ آذر ۱۳۹۸
خداوکیلی این درسته بازی سپاهان لغو شد و بیشتر از استقلال استراحت و این بازی راهم انالیز کرده و همه جوره بنفع اش خواهد بود،؟؟ استقلال مظلوم واقع شد، بااین حال ان شاءالله باتوکل بخدا و یاری و مدد امام رضاع هم این بازی را می بریم و هم سپاهان را شکست میدهیم تا بدخواهان استقلال هاجو واج بمانند
ان شاءالله
آخرین اخبار