سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد در بخش رودخانه

رئیس کمیته امداد امام خمینی رودخانه از افزایش پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان بخش رودخانه رودان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،محسن نصرتی رئیس کمیته امداد امام خمینی رودخانه از سه برابرشدن پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان زیر پوشش این نهاد در بخش رودخانه رودان خبر داد.

او گفت: در هفت‌ماه امسال دو میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان برای اشتغال ۱۱۶ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد اختصاص داده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی رودخانه افزود: از مجموع طرح‌های اشتغال اجراشده، تعداد ۵۲ مورد تسهیلات آن‌ها از طریق منابع بانکی به ارزش یک میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان و ۶۴ مورد از طریق منابع امدادی به ارزش ۸۱۰ میلیون تومان به مددجویان پرداخت‌شده است.

نصرتی گفت: امسال سهمیه اشتغال‌زایی برای نیازمندان ۲۰۶ طرح با مبلغ پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی‌شده است که به‌صورت طرح‌های اشتغال‌زایی و در قالب وام‌های خودکفایی، توان‌افزایی و کار انگیزی اجرا می‌شود.

او افزود:ایجاد اشتغال برای نیازمندان، یکی از مؤلفه‌های اصلی برای توانمندسازی و استقلال مالی خانوار‌ها است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی رودخانه گفت:نظارت بر طرح‌های اشتغال مهم‌ترین بخش فرآیند توانمندسازی مددجویان است که موجب پایداری اشتغال و توانمندی مجریان طرح‌ها می‌شود و سعی دارین تا پایان سال درزمینهٔ کیفی سازی طرح‌های اجرایی اقدامات مؤثری انجام دهیم.

انتهای پیام/ر

ایجاد اشتغال برای نیازمندان با کمک‌های کمیته امداد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.