معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: هرمزگان یکی از استان‌های برتر کشور در زمینه جذب منابع تسهیلات اشتغال پایدار روستایی است.

هرمزگان استان برتر در زمینه جذب منابع تسهیلات اشتغال پایدار روستاییبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، محمد امید ، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: هرمزگان یکی از استان‌های برتر کشور در زمینه جذب منابع تسهیلات اشتغال پایدار روستایی است.

او  در نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری هرمزگان افزود: این استان توانست ۸۵ درصد از سهمیه خود در زمینه تسهیلات اشتغال روستایی را جذب کند و از این طریق طرح‌های اشتغال‌زایی خوبی در روستا‌های هرمزگان اجرایی شده است. 

 معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با بیان اینکه هرمزگان از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است، گفت: رویکرد دولت فعال سازی و به کارگیری هر چه بیشتر این ظرفیت‌ها است.

 محمد امید افزود: فعالیت صندوق اشتغال زنان روستایی در ۴۰ سال گذشته اقدامات بسیار بزرگی برای ایجاد زیرساخت‌ها از جمله آب، برق، گاز و مخابرات در روستا‌های سراسر کشور انجام داده است.

او افزود: اختصاص منابع جهت پرداخت تسهیلات ایجاد اشتغال در روستا‌ها فرصت خوبی برای تحول در روستا‌ها ایجاد کرده است و باید به روستا‌ها به عنوان کانون تولید و اشتغال و درآمدزایی توجه ویژه‌ای داشته باشیم و هر چه بیشتر تلاش کنیم تا در این مناطق اشتغال و تولید ایجاد شود.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: در بحث گردشگری نیز استان هرمزگان ظرفیت‌های متعددی در روستا‌های خود دارد و ما نیز بر توسعه و ترویج هرچه بیشتر بوم‌گردی‌ها در روستا‌ها تاکید داریم.

امید افزود: طرح پرورش ماهی در دریا نیز یکی از ضرورت‌های مهم برای اشتغال و تولید است و به این طرح‌ها نیز کمک‌های مناسبی خواهیم کرد.

انتهای پیام/ب

جذب  ۸۵ درصد از سهمیه  تسهیلات اشتغال روستایی در هرمزگان

برچسب ها: اقتصادی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.