سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور؛

برنامه ریزی و سرمایه گذاری دشمن در اغتشاشات با بصیرت مردم ایران ناکام ماند

قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: دشمنان خارجی که به دنبال ضربه به این نظام هستند، با بصیرت مردم ایران ناکام ماندند.

 حجت الاسلام غفوری، قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور و عضو شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور گفت: دشمنان خارجی که به دنبال ضربه به این نظام هستند، با آموزش در شبکه‌های اجتماعی و دلار‌های فراوان این اغتشاش گران را سازماندهی کرده بودند، اما با بصیرت مردم ایران دشمنان ناکام ماندند.

حجت الاسلام غفوری با بیان اینکه همه اعم از زن و مرد برای دفاع از اسلام مسئولیت دارند، افزود: تفکر نظام سیاسی اسلام کاملا متفاوت از سایر نظام‌های سیاسی است و مبنای تفکر تظام سیاسی اسلامی برای حفظ اسلام است.

او اضافه کرد: همه ابرقدرت‌های غرب و شرق دست به دست همه داده بودند تا اثری از دین اسلام نباشد، اما با ظهور انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) اسلام بیش از گذشته در جوامع بشری گسترش یافت.

سیاست دفاعی انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران بر مبنای استقامت و صبوری است

قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه سیاست دفاعی انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی هم بر مبنای استقامت و صبوری است اظهار کرد: تفکر دفاعی انقلاب اسلامی بر اساس آموزه‌های دینی است و بر اساس همین آموزه‌ها استقامت و صبوری رمز پیروزی مجاهدان دین اسلام است.

او بیان کرد: تفکر دفاعی انقلاب اسلامی بر اساس آموزه‌های دینی است و تفکر دکترین نظام اسلامی سبب شد تا سرنوشت دنیا تغییر پیدا کند و همه مجاهدانی که برای انقلاب اسلامی جهاد کردند و در این راه مقاومت کردند در این انقلاب سهم دارند.

حجت الاسلام غفوری با اشاره به اینکه نظام‌های سیاسی دنیا سعی کردند در تبیین نظام سیاسی تدبیر کنند تصریح کرد: اسلام کامل‌ترین نظام سیاسی را برای بشریت تدبیر کرده است و اگر در آیات قرآن تدبر و تفکر شود در این آیات تدابیر نظام سیاسی برای زندگی سعادتمندانه بشر و دفاع از کیان اسلامی است.

عضو شورای سیاست گذاری ائمه جمعه افزود: نظام‌های سیاسی اغلب برای دفاع ارتش‌های مجهزی پیش بینی می‌کنند، اما در ماموریت‌ها به هدف مورد نظر دست پیدا نمی‌کنند، چون در نظام سیاسی که بنیان کار بر عقیده و باور قلبی نیست، هدف مورد نظر محقق نمی‌شود.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.