سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اطلاعات باتری گلکسی A71 فاش شد + تصویر

به تازگی تصویر باتری گوشی گلکسی A71 همراه با مجوز کره‌ای آن در فضای مجازی فاش شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اکنون سال‌هاست سامسونگ خط تولیدی برای فروش گوشی‌های میان رده دارد. این خط تولید پرفروش‌ترین دستگاه‌‎های این شرکت را در خود جای داده است. اخیرا گزارش‌های جدیدی از یکی از گوشی‌های آینده این شرکت که در این خط تولید قرار می‌گیرند منتشر شده است.

به تازگی اخبار جدیدی در سراسر اینترنت از تلفن‌های هوشمند سامسونگ سری A منتشر شده است. آخرین خبر از یک مجوز کره‌ای سخن می‌گوید که اندازه یک باتری جدید در نظر گرفته شده برای SM-A175F را نشان می‌دهد. این شماره مدل برای گلکسی A71 سامسونگ است که باید آن را در آینده ببینیم. اگر مشخصات Galaxy A70 را به یاد داشته باشید باید بگوییم که این دستگاه نیز از باتری با همین ظرفیت استفاده می‌کند.

انتظار می‌رود که گلکسی A71 با باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری مطابق فهرست صدور گواهینامه کره جنوبی که توسط GalaxyClub منتشر شده است، عرضه شود. عکس‌های منتشر شده از این دستگاه کوچک هستند، اما به سختی و با کمی دقت می‌توانید نوشته ظرفیت "۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت" روی آن را مشاهده کنید. در واقع دو نسخه یکسان از باتری این دستگاه وجود دارد. یکی از این باتری‌ها شده توسط Elentec در هند و دیگری توسط SDI سامسونگ در ویتنام ساخته شده است. در ادامه تصویر منتشر شده از این باتری را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: تهدید زندگی کاربران به وسیله دستیاران صوتی 


شایعه شده که Galaxy A71 جزو اولین دستگاه‌های میان‌رده سامسونگ است که از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند. طبق نتایج Geekbench ماه گذشته، انتظار می‌رود A71 از تراشه Snapdragon 675 و ۸ گیگابایت رم با سیستم عامل اندروید ۱۰ بهره ببرد. مجموعه دوربین L شکل شامل یک شوتر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی، یک لنز تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق (ToF) است.

مطابق گزارش‌های قبلی، می‌توان انتظار داشت که گلکسی A71 در سال ۲۰۲۰ عرضه شود.

انتهای پیام/

جدیدترین اطلاعات منتشر شده از گلکسی A71

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۲۶ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
گلکسی A71 بدون اینترنت :/