سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهپیمایی خود جوش اصناف و بازاریان کرمانشاه / اهدای گل به نیروهای انتظامی

در قالب یک راهپیمایی خود جوش اصناف و بازاریان حمایت خود همه جانبه خود را از نیروی انتظامی اعلام کردند.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،اعضای اتحادیه‌های صنفی کرمانشاه با هدف حمایت از اقتدار و امنیت اصناف و بازاریان حمایت خود را از نیروی انتظامی اعلام کردند کشور با شعار نیروی انتظامی خدا قوت از سالن شهدای اصناف تا میدان آزادی راهپیمایی کردند.

در این راهپیمایی که با شعار نیروی انتظامی خدا قوت همراه بود مردم حمایت همه جانبه خود را از نیرو‌های نظامی و انتظامی که نقش موثری در جلوگیری اغتشاشات اخیر داشته اند اعلام کردند.

 اصناف و بازاریان همچنین در این راهپیمایی خودجوش با اهدای گل به نیروهای امنیتی و انتظامی  از اقدامات اخیر آنها در برپایی و تامین امنیت تقدیر و تشکر کردند.

جاویدان فرمانده انتظامی استان گفت: وظیفه و رسالت نیروی انتظامی تأمین امنیت و نیز نظم در جامعه است و ما بنا به وظیفه ذاتی خود در جهت بر قراری نظم تلاش داریم و باید در این راه از جان خود نیز بگذریم

 جاویدان با اشاره به اینکه اشرار هرگز راه به جایی نخواهند برد گفت: هرگز در برابر به خطر افتادن نظم و امنیت مردم کوتاه نخواهیم آمد و در این راه تعداد زیادی از اشرار را شناسایی و دستگیر کرده ایم و آنانی هم که تاکون دستگیر نشده اند منتظر باشند که در برابر قانون پاسخگو باشند .

 

 

انتهای پیام/د

حمایت از اقتدار و امنیت اصناف و بازاریان

 

برچسب ها: اصناف ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.