سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل امور عشایری استان :

۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای عشایر سمنان هزینه شد

مراد خادم گفت: ۱۵ میلیارد ریال اعتبار از محل مالیات بر ارزش افزوده در بخش عشایری استان سمنان در یکسال گذشته هزینه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مراد خادم مدیرکل امور عشایری استان سمنان گفت : همکاری دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکلات زیرساختی در بخش عشایری استان سمنان در سال‌های گذشته مطلوب بوده است.

او افزود: فرمانداری‌های هشت شهرستان سمنان در تخصیص اعتبار‌های تصویب شده استانی با وجود مشکلات و فشار‌های اقتصادی در بخش عشایری استان سمنان تلاش می‌کنند.

مدیرکل امور عشایری استان سمنان ادامه داد: آموزش و پرورش و آموزش فنی و حرفه‌ای استان در یکسال گذشته با اجرای طرح سوادآموزی و مهارت آموزی اقدام‌های مثبتی برای توسعه فرهنگی عشایر سمنان آغاز کردند.

خادم تصریح کرد: تولید انواع صنایع دستی با اجرای طرح‌های مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال پایدار برای زنان عشایر از اقدام‌های مثبت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای در استان است.

او اضافه کرد: عشایر استان سمنان اکنون در تامین نفت با مشکلاتی مواجه هستند که شرکت پخش فرآورده‌های نفتی نسبت به رفع این چالش با وجود سردی هوا اقدام کند.

مدیرکل امور عشایری استان سمنان گفت: با رایزنی‌های انجام شده و وعده‌های مساعد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان انتظار می‌رود مشکلات عشایر در تامین سوخت به زودی برطرف شود.

انتهای پیام/ح

سهم ۱۵ میلیارد ریالی عشایر سمنان از مالیات بر ارزش افزوده

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.