سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاندیدای انتخابات فدراسیون والیببال در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تاخیر در برگزاری انتخابات فدراسیون والیببال کار درستی بود/ اگر خلاف قانون اتفاقی رخ داده باید پیگیری شود

افشاردوست گفت: برخی موانع در برگزاری انتخابات والیبال تاثیر داشت و کار وزارت ورزش در تعویق آن درست بود.

 محمود افشاردوست، کاندیدای انتخابات فدراسیون والیبال در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری انتخابات این فدراسیون پس از مدت‌ها اظهار کرد: خوشحالم که این انتخابات برگزار می‌شود. انتخابات یکی از بهترین فدراسیون‌های ورزشی که با برگزاری آن، فدراسیون سر و سامانی خواهد گرفت، حالا با آمدن رئیس جدید امور فدراسیون بهتر از گذشته اداره می‌شود.


بیشتر بخوانید: وزیر ورزش رئیس مجمع انتخابات فدراسیون والیبال شد


باید به خاطر برگزاری انتخابات خوشحال باشیم

افشاردوست ادامه داد: دلایلی برای تاخیر در برگزاری انتخابات وجود داشت. برگزاری بازی‌های لیگ ملت‌ها و میزبانی در بازی‌های قهرمانی آسیا یکی از دلایل تاخیر در برگزاری انتخابات بود. چیزی که من از اخبار و اطلاعات خبر دارم، دلایل به تعویق انداختن انتخابات چنین مواردی بود. فکر می‌کنم به جای پرداختن به چنین موضوعاتی حالا باید خوشحال باشیم که این کار انجام می‌شود و باید به خوبی و خوشی این انتخابات برگزار شود و امیدوارم این موضوع با خوبی و خوشی به اتمام برسد.

او گفت: دوران فدراسیون داوری والیبال ایران تلاش زیادی داشت و بعد از آن مسابقات لیگ ملت‌های والیبال را داشتیم. برای میزبانی در این بازی‌ها داوری زحمات زیادی کشید و اگر در آن مقطع انتخابات برگزار می‌شد، کار کمی به سختی جلو می‌رفت.

همه به دنبال ثبات در فدراسیون ها هستند

کاندیدای انتخابات فدراسیون والیبال درمورد اینکه تاخیر در برگزاری انتخابات، تاثیری در روند این فدراسیون داشته است، بیان کرد: فقط والیبال نه، بلکه در هر رشته و فدراسیونی، اگر رئیس آن زودتر مشخص شود و شخص رئیس بدنه کاری خود را مهیا کند اتفاق خوبی است. همه دوست دارند، هر رشته‌ای ثبات داشته باشد، اما دلایلی برای تعویق در برگزاری انتخابات وجود دارد که این دلایل در تشکیلات اداری وزارت خانه مطرح شد و البته به نظر من منطقی هم بود. درگیری در مسابقات و دیگر دلایل می‌توانست دلیلی بر برخی مشکلات باشد.


بیشتر بخوانید: بهتر بود داورزنی قبل از ثبت نام، استعفا می‌ داد/ تاخیر در برگزاری انتخابات ضربه بزرگی به والیبال وارد کرده است


اگر خلافی در برگزاری انتخابات رخ داده است، این موضوع جای بحث دارد

افشاردوست درمورد اینکه برخی از افراد خانواده والیبال به برخی ابهامات و تخلفات انتخابات این رشته اشاره کردند، اظهار کرد: هر چیزی که اتفاق افتاده است، باید مطابق با قانون و مقررات صورت بگیرد. اگر خلاف مقررات و قوانین در این انتخابات اتفاقی رخ داده است، جای بحث دارد. اما فکر می‌کنم دوستان مان در وزارت ورزش و جوانان کار‌های خود را در مجامع انتخاباتی و امور مشترک فدراسیون‌ها بر اساس قوانین جلو می‌برند.

موضوع داورزنی، منع قانونی نداشته است 

او درخصوص ورود کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به انتخابات فدراسیون والیبال تصریح کرد: احتمالا اتفاقی که برای داورزنی رخ داده و روی آن بحث زیادی هم شده، منع قانونی نداشته است. من در وزارت خانه نیستم و اطلاعی از این موضوع ندارم. کمیسیون اصل ۹۰ مجلس نیز وقتی به ماجرایی ورود می‌کند، یعنی علاقه‌مند به اجرای قوانین و مقررات است. من هم نمی‌توانم درباره این موضوع  اظهار نظر کنم، اما می‌دانم،  بحث، روی تمکین از قوانین و مقررات است و همه نیز باید به آن پایبند باشیم.


بیشتر بخوانید: واکنش سعادتمند به ابهامات انتخابات فدراسیون والیبال


رسیدگی به استعدادها باید در راس امور قرار بگیرد

کاندیدای انتخابات فدراسیون والیبال درباره آینده این رشته پس از برگزاری مجمع، گفت: آینده والیبال روشن است. یک سری از کار‌ها باید انجام شود. حتی برخی از امور در زمان ریاست داورزنی باید به جریان بیفتد و بهتر از قبل انجام شود. باید به زیرساخت‌ها و سخت افزار‌ها بیشتر توجه شود و بحث پرورش استعداد و چنین موضوعاتی از اولویت‌های فدراسیون باشد تا با وجود چنین استعداد‌هایی در والیبال کشور مشکلی به وجود نیاید.  

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.