سرمربی شهداب یزدگفت:نیم فصل دوم باید هر هفته ۲ بازی داشته باشیم که کار ما را سخت خواهد کرد، اما چاره‌ای نیست، زیرا بحث کسب سهمیه المپیک مطرح است.

عباسعلی میرحسینی سرمربی تیم والیبال شهداب یزد در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  اظهار داشت:  خوشبختانه شرایط خوبی داریم و تمریناتمان را به خوبی انجام دادیم. هفته گذشته برابر خاتم اردکان بازی داشتیم که این دیدار برگزار نشد و به تعویق افتاد. با این وجود آمادگی مان را حفظ کردیم و بدون هیچ محروم و مصدومی تمریناتمان را پشت سر گذاشتیم و برای بازی با تیم راه یاب ملل آمادگی کامل داریم.

سرمربی تیم شهداب در واکنش به این که برخی تیم‌ها در ابتدای فصل اعلام کردند آمادگی کافی برای حضور در مسابقات را ندارند، گفت: ما از ابتدای شهریور تمریناتمان را آغاز کردیم و از یک ماه پیش با توجه به بودجه‌ای که داشتیم، تیم مان را بسته بودیم. اول شهریور مرحله نخست اردوی ما برگزار شد و در ادامه ۴ مرحله اردو داشتیم. پس از آن  ۳ روز تمرینات تعطیل شد و در ادامه ۷ بازی تدارکاتی انجام دادیم.


بیشتر بخوانید: حریفان ایران در والیبال انتخابی المپیک مشخص شدند


او افزود: تیم ما بازیکنان جوانی بازی می‌کنند. به هر حال بازیکنان جوان از نظر ذهنی و تجربی کمی عقب هستند و زمان می‌برد تا به پختگی لازم برسند، اما بازیکنان مستعد و آینده داری هستند و فکر می‌کنم با در نظر گرفتن شرایطی که داریم، این فصل تیم خوبی را جمع کردیم.

 میرحسینی در خصوص شرایط مالی شهداب یزد گفت: شرایط مالی تیم ما عالی است و تاکنون ۴۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنانمان را پرداخت کردیم. مجموعه مناسبی را برای اسکان اعضای تیم در نظر گرفتیم و در بحث تغذیه اقدامات خوبی انجام دادیم. همچنین در رفت و آمد و مسافرت به شهر‌های دیگر هیچ مشکلی نداریم.


بیشتر بخوانید: واکنش سعادتمند به ابهامات انتخابات فدراسیون والیبال


سرمربی شهداب یزد در واکنش به افزایش تیم‌های حاضر در لیگ امسال و فشرده‌تر شدن مسابقات عنوان کرد: در زمستان که هوا رو به سردی می‌رود و برخی پرواز‌ها لغو می‌شود، کار برای تیم‌های شهرستانی مانند شهداب که باید با ۲ پرواز مسافرت کنند، سخت می‌شود. البته هنوز مشکلی پیش نیامده اما مسلما در نیم فصل دوم  که باید هفته‌ای ۲ بازی برگزار کنیم، کار برای ما سخت خواهد شد. به هر حال چاره‌ای نیست، زیرا فدراسیون مجبور است به خاطر تیم ملی یک ماه لیگ را تعطیل کند. امیدوارم تیم ملی بتواند در مرحله دوم سهمیه المپیک را کسب کند و ما نیز باید هر کاری  که می‌توانیم برای موفقیت تیم ملی کشورمان انجام دهیم.  

میرحسینی در پایان افزود: احساس می‌کنم لیگ امسال با سال‌های گذشته متفاوت است، زیرا ۸ تیم به خوبی برای مسابقات آماده شدند و بازیکنان ملی پوش در تیم‌ها تقسیم شدند. به همین دلیل در بیشتر بازی‌ها می‌بینیم که کار به ست پنجم می‌کشد و پوئن‌ها نزدیک است؛ بنابراین موفقیت در لیگ امسال دشوار است و امیدوارم پس از پایان این فصل پدیده‌ها و ستاره‌های خوبی به والیبال ایران معرفی شوند.


بیشتر بخوانید: احتمال ائتلاف ۲ نامزد در انتخابات والیبال


انتهای پیام/ 

اظهارات سرمربی تیم والیبال شهداب یزد درباره رقابت های این فصل 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار