او افزود: دوم اینکه نباید شرایط به نحوی پیش برود که مجبور شویم به صرف درآمدزایی فیلم تولید کنیم و از موضوعهای معنوی و اعتباری فاصله بگیریم و این نیز میتواند توسط ارگانها، پوشش داده شود.
تهیه کننده «سال دوم دانشکده من» ادامه داد: در نتیجه با تامین شدن این دو جریان میتوانیم فیلمهای بهتر و بیشتری با هدف جذب مخاطب حداکثری ساخت و فقط منتظر ساخت تک فیلمهایی برای رونق گیشه نمانیم.
ردایی گفت: این سازمانها و ارگانها در بخش فیلمنامه و تولید محتوا که از موضوعهای مهم و اساسی سالهای اخیر سینماست نیز میتوانند ورود کنند و با درخواست جهت ارسال طرحهای خوب، شرایط فیلمنامه نویسی صحیح، قاعده مند و از همه مهمتر شرایط رقابتی ایجاد کنند تا شاهد فضای نوآوری باشیم تا بتوان از وضعیت تکراری خارج شویم همانطور که در بخشهای کارگردانی، بازیگری، تهیه کنندگی و ... اتفاق افتاده است و به نتیجههای خوب رسیدیم.
انتهای پیام/