سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای پروژه قیمت تمام شده در استان گیلان كلید خورد

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست گفت: مرحله نخست اجرای پروژه قیمت تمام شده و بودجه‌ریزی عملیاتی، در استان گیلان به صورت آزمایشی آغاز شد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زرگوش عضو هیئت مدیره شرکت ملی  پست گفت: مدل قیمت تمام شده و بودجه‌ریزی بر مبنای عملکرد با همکاری مرکز علمی کاربردی پست و مخابرات در حال اجراست که بر مبنای این مدل، کدینگ از بالاترین سطح شرکت تا سطح دفاتر انجام خواهد شد.  

او با تأکید بر اینکه پس از این مرحله، هزینه‌ها براساس کدینگ ایجادی در سامانه قیمت تمام شده بارگذاری و محاسبه می‌شود، اظهار داشت: برای اجرای آزمایشی این پروژه، استان گیلان به عنوان پایلوت انتخاب شده و کدینگ از سطح مدیریت تا دفاتر تهیه و در حال انجام سایر مراحل است.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی  پست هدف از اجرای این پروژه را ثبت و محاسبه مکانیزه هزینه، تدوین مکانیزم های یکپارچه پرداخت، حسابداری عملیاتی، ثبت مکانیزه و مدیریت متمرکز قراردادهای هزینه‌ای و محاسبه برخط قیمت تمام شده خدمات، عنوان کرد.

او در خصوص پروژه‌های بهینه سازی سرمایه انسانی نیز گفت: بازمهندسی ساختار مشاغل با هدف تغییر ساختار سازمانی و کاهش پنج تا ۱۰ درصد نیرو‌های ستادی و تقویت واحد‌های اجرایی در دستور کار قرار دارد.

زرگوش با اشاره به اینکه مدیریت دانش نیروی انسانی با ارایه آموزش‌های تخصصی مورد نیاز هر حوزه به منظور مدیریت دانش کارکنان و جلوگیری از هدر رفتن منابع و ارزیابی اثربخشی آموزش‌ها در پایان هر دوره از دیگر پروژه‌های ساماندهی نیروی انسانی است، افزود: توانمند‌سازی و فراهم آوردن زمینه شایسته پروری موجب می‌شود چیدمان نیرو‌های انسانی در آینده با سهولت بیشتری انجام شود.

راهبر حوزه برنامه‌ریزی و پشتیبانی و توسعه مدیریت گفت: بازنگری و اصلاح نظام پرداخت کارکنان و اجرای نظام ارزیابی عملکرد کارکنان از طریق راه‌اندازی سامانه تحت وب با همکاری دفتر مدیریت عملکرد از دیگر پروژه‌هایی که با هدف ساماندهی پرداختی‌های نظامند و بدور از سلیقه، به زودی پیاده‌سازی خواهد شد.

او پیاده‌سازی پروژه تدوین و اجرای برنامه آموزش عمومی مستمر کارکنان براساس نیاز سنجی از تمامی واحد‌ها و پیش‌بینی‌های مندرج در برنامه ششم توسعه کشور را از دیگر اقداماتی ذکر کرد که در حوزه منابع انسانی دنبال می‌شود.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی  پست اولویت‌بندی طرح‌های عمرانی و نیمه تمام براساس شاخص‌های مدنظر مدیران ارشد شرکت، شناسایی، پیگیری و فروش ساختمان‌ها و اموال مازاد، نهادینه کردن پروژه مدیریت سبز و تعریف مرکز مکانیزه به عنوان پایلوت استفاده از پنل خورشیدی و کنترل مصرف کاغذ، به روز رسانی آمار نیروی انسانی شرکت و آماده کردن شرایط برای ساماندهی صدور متمرکز احکام کارگزینی در بستر فناوری اطلاعات، ساماندهی خودروها، تعمیر و نگهداری ساختمان‌ها و تأسیسات، ایمن‌سازی و بهسازی ساختمان‌ها و تعمیر و نگهداری ماشین آلات را از دیگر پروژه‌های کمیته راهبری و مدیریت توسعه منابع کلیدی ذکر کرد که تا پایان امسال اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۵۹ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
من نفهمیدم قیمت تمام شده یعنی چی؟؟