سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات درمانی به مردم از بالاترین کار‌ها

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : ارائه خدمات درمانی به مردم استان بخصوص محرومان از بالاترین کار‌ها و واجب‌ترین اعمال و عبادات است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،آیت الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بر ارائه خدمات پزشکی به عموم مردم بخصوص محرومان جامعه تاکید کرد و گفت : ارائه خدمات درمانی و پزشکی به مردم باید به عنوان یک اصل مهم، توسط مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی مورد توجه قرار گیرد.

او با تشکر از برنامه‌ها و خدمات عموم پزشکان، پرستاران و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، این کار‌ها را جزو بهترین اعمال در پیشگاه خداوند متعال برشمرد و بر استمرار آن تاکید کرد.

 محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با ارائه گزارشی از برنامه‌های این دانشگاه برای توسعه خدمات پزشکی، از حضور پزشکان فوق تخصص جراحی پلاستیک از تهران در کرمانشاه به عنوان نقطه عطفی در ارائه خدمات گسترده به بیماران یاد کرد.

او گفت: اکنون ۲ هزار و ۶۸۰ تخت بیمارستانی در قالب ۱۸ بیمارستان دولتی دانشگاه علوم پزشکی، ۲ بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و ۲ بیمارستان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه فعال است .

 

 

انتهای پیام/د

ارائه خدمات درمانی و پزشکی به مردم یک اصل مهم

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.