سی و یکمین همایش بزرگ وحدت پیامبر اعظم قرآن و اهل بیت در تالار انتظار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سی و یکمین همایش بزرگ وحدت پیامبر اعظم قرآن و اهل بیت در تالار انتظار برگزار شد .

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه، تحکیم وحدت و اخوت در جامعه اسلامی و در میان امت اسلامی را هدف اصلی همایش‌ها و برنامه‌های هفته وحدت دانست و گفت : در این همایش‌ها باید پیام‌های وحدت‌آفرین حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب را برجسته‌تر کنیم.

حجت الاسلام «حجت الله فاضلی» افزود: حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب عمر خود را در راستای تحکیم وحدت وقف کرده اند و همواره ندای وحدت سرداده اند و در این راه تلاش کرده اند.

برگزاری سی و یکمین همایش بزرگ وحدت

او با اشاره به اینکه امام (ره) فرموده اند امت اسلامی با هم برادر بوده، هستیم و خواهیم بود، گفت: وحدت کلمه از اصول فرهنگی قرآن است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در سفر به استان کردستان اشاره کرد و گفت: معظم له در جمع مردم سنندج فرمودند هرگونه گفتار، کردار یا رفتاری که سوژه و بهانه‌ای به دست دشمن بدهد یا موجب اختلاف و تفرقه شود شرعا حرام است و این بیانات باید سرلوحه رفتار همه مسلمانان قرار گیرد.

برگزاری سی و یکمین همایش بزرگ وحدت

او به جمله‌ای از آیت الله بهجت نیز در این ارتباط اشاره کرد که فرمودند اختلاف شیعه و سنی مساله استعماری است، اما دوستی اهل بیت (ع) که نقطه اشتراک مسلمانان است بیش از همه چیز اهمیت دارد.

حجت الاسلام فاضلی به پیام رهبر معظم انقلاب اشاره کرد که فرمودند: «هر حنجره‌ای که در جهت اختلاف شیعه و سنی حرف بزند بلندگوی دشمن است چه خودش بداند که چه نداند»، افزود: این پیام صریح رهبر معظم انقلاب تکلیف را بر همه روشن کرده است. 

او با بیان اینکه امروز در سایه وحدت و اخوت اسلامی هستیم، گفت: همه ما باید در برابر اختلاف و تفرقه و نگاه‌های تند مقابله کنیم.

برگزاری سی و یکمین همایش بزرگ وحدت

 

 

انتهای پیام/د

همایش بزرگ وحدت پیامبر برگزار شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.