سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سازمان جهاد کشاورزی یک دستگاه عظیم اقتصادی است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: سازمان جهاد کشاورزی یک دستگاه عظیم اقتصادی و خدمات دهی به بهره برداران بخش ،توانمند سازی و افزایش در آمدهای سرانه کشاورزان امری ضروری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام حسینی مقدم مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: قبول مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی نیازمند توجه به این مسئله است که خود شناسی مورد نظر قرار گیرد و برتری جویی و قدرت طلبی را از خود دور نماید.

او افزود؛سازمان جهاد کشاورزی یک دستگاه عظیم اقتصادی است ،لذا توجه مسئولین به خود شناسی و دوری از برتری جویی ،قدرت طلبی و ثروت اندوزی رویکردی واجب است .

حسینی مقدم تاکید بر خدمات دهی به بهره برداران بخش ،توانمند سازی و افزایش در آمدهای سرانه کشاورزان را امری ضروری دانست و گفت؛این مهم در سایه سلامت پیکره سازمان تحقق می یابد و دوری از تعلقات دنیایی می تواند مسئولین سازمان را در نیل به اهداف از پیش تعیین شده یاری نمایند.

او سپس با تشریح فعالیتهای حراستهای ادارت و سازمانها پرداخت و گفت؛ نقش حراست دستگاهها در سلامت امور و خدمت به بهره برداران بسیار مهم است و مسئولان حراست های دستگاههای اجرایی می بایست تلاش نمایند سلامت کاری در سیستم های اداری حاکم شود.

او در پایان ضمن تشکر از زحمات مسئول پیشین حراست سازمان برای مدیر جدید حراست سازمان آرزوی توفیق کرد.

انتهای  پیام/ز


انتصاب مسئول جدید حراست جهاد کشاورزی استان کرمانشاه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.