سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۳۷ میلیارد ریال خسارت به سیل زدگان شیراز

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس گفت: برای جبران بخشی خسارت‌های سیل فروردین امسال شیراز ۳۷ میلیارد و ۶۰۸ میلیون ریال تا کنون پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عطا الله زمانی مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس گفت: ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برای پرداخت به بازماندگان افرادی که در سیل شیراز جان خود را از دست دادند به تصویب رسید، این پرداخت‌ها اکنون در مرحله نهایی است و به خانواده هر فرد که دراین حادثه جان باخته ۱۵۰ میلیون ریال برای تامین بخشی از هزینه‌های کفن و دفن و برگزاری مراسم اختصاص یافت.

او افزود: مصدومان حادثه سیل شیراز نیز برای پیگیری مداوای خود شامل دریافت خسارت شدند که با توجه به نامه اعلام خسارت فرمانداری شهرستان شیراز تا کنون به ۲۵ مصدوم سیل شیراز یک میلیارد و ۳۵ میلیون ریال پرداخت شده است.

زمانی با بیان اینکه ۵۱۵ خودروی عبوری دراین حادثه دچار خسارت شدند گفت:: تا کنون ۳۲ میلیارد و ۲۲۸ میلیون ریال خسارت خودرویی پرداخت شده که این پرداخت‌ها متناسب با برآورد کارشناسان بیمه انجام شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس بیان کرد: برای انتقال خودرو‌های آسیب دیده نیز در سطح شهر شیراز به ۲۸ خودرو معادل ۱۴۰ میلیون ریال، برای انتقال درون استانی به ۲۹ خودرو ۲۹۰ میلیون ریال و برای خودرو‌های خارج از استان به ۵۱ خودرو ۷۶۵ میلیون ریال پرداخت شده است.

سیلاب پنجم فروردین ۹۸ در محل دروازه قرآن شیراز منجر به فوت ۲۱ نفر از هموطنان و مصدومیت ده‌ها نفر شد. تداوم این سیل در روز بعد (ششم فروردین ۹۸) نیز منجر به تحمیل خسارت مالی بسیاری به اهالی محله سعدی شیراز شد.
انتهای پیام/م

پرداخت ۳۷ میلیارد ریال خسارت به سیل زدگان شیراز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.