بزرگترین گردهمایی مدیران، سرمایه گذاران و فعالان صنعت ساختمان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بزرگترین گردهمایی مدیران، سرمایه گذاران و فعالان صنعت ساختمان آغاز شد. این گردهمایی با رویکرد تبیین فرصت های سرمایه گذاری برگزار می شود.

در این مراسم مسئولان استانی و کشوری از جمله،حق شناس معاون مسکن شهری بنیاد مسکن کشور، علمداری رییس اعتبارات بانک مسکن کشور، رجبی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رحیمی استاندار فارس حضور دارند.

رضایی رییس شورای سیاستگذاری اجلاس و معاون امور عمرانی استانداری فارس در این مراسم اظهار کرد: این اجلاس به منظور زمینه های رونق تولید مسکن و هموار شدن گردشگری در بخش صنعت ساختمان برگزار شده است.

او ادامه داد: مهم ترین موضوع، محوریت بخش خصوصی اعم از تولیدکنندگان وسایل ساختمانی، سازندگان، مجریان و به طور کلی حضور همه عناصر درگیر در بخش ساخت و ساز است.

رضایی تصریح کرد: سیاستگذاران و برنامه ریزان بخش مسکن در این اجلاس دعوت شده اند تا فرصت های موجود در کشور را شناسایی کرده و از همه ظرفیت های موجود در کشور استفاده کرد.

رییس شورای سیاستگذاری اجلاس و معاون امور عمرانی استانداری فارس اضافه کرد: در ایران ۲۴ میلیون خانوار وجود دارد و ۲۲ و ۲۸ دهم میلیون واحد مسکونی است و بنابراین حدود یک و نیم میلیون ساختمان مسکونی در کشور کمبود داریم و هدف دولت کمک به خانواده های کم درآمد و قشر پایین جامعه است.

انتهای پیام/چ

گردهمایی مدیران، سرمایه گذاران و فعالان صنعت ساختمان در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار