سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمات رایگان کتابخانه ملک به علاقه‌مندان نسخ خطی در هفته کتاب

نجمه مشهدی مسئول کتابخانه ملک از ارائه خدمات رایگان به علاقه‌مندان به نسخ خطی در ایام برگزاری بیست و هفتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ستاد خبری بیست و هفتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، نجمه مشهدی درباره برنامه‌های موزه و کتابخانه ملک در ایام برگزاری هفته کتاب، گفت: در ایام برگزاری بیست و هفتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران به مناسبت تقارن این هفته با هفته وحدت، نمایشگاهی از نسخ خطی مربوط به سخنان واحادیث امام صادق (ع) برپاست.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده با بانک مرکزی نمایشگاهی از سکه‌های قدیمی در محل موزه و کتابخانه ملک برگزار می‌شود.

مشهدی با اشاره به فعالیت‌های این کتابخانه و موزه در ایام بیست و هفتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران گفت: به منظور ترویج کتابخوانی،دورهمی و نشست کتابخوانی جمعی در کتابخانه ملک برگزار می‌شود و نشست‌های کتابخوانی در ۳ موزه این محل انجام می‌شود.

مسئول کتابخانه ملک از ارائه خدمات رایگان به علاقه‌مندان به نسخه‌‎های خطی خبر داد و گفت: در ایام برگزاری بیست و هفتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران خدمات رایگان به علاقه‌مندان به نسخ خطی ارائه خواهد شد که شامل کپی رایگان از نسخ خطی خواهد بود.

وی ادامه داد: به قید قرعه به تعدادی از بازدیدکنندگان که در هفته کتاب از کتابخانه ملک بازدید کنند، جوایزی اهدا خواهد شد.

مشهدی با اشاره به بازدید نهادها و سازمان‌ها از این کتابخانه و موزه در ایام هفته کتاب گفت: کتابداران وزارت نیرو، آبفا، وزارت جهاد کشاورزی و نهاد کتابخانه‌های کشور از کتابخانه و موزه ملک بازدید می‌کنند و با بخش‌های مختلف این کتابخانه و موزه آشنا می‌شوند.

بیست و هفتمین دوره هفته‌ی کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از تاریخ ۲۳ آبان ماه در سراسر کشور آغاز شده است و تا ۳۰ آبان ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/ 

 

 

برچسب ها: ادبیات ، کتاب ، کتابخانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.