سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برقراری ۶۹ هزار تماس با مرکز سامانه ارتباط مردمی آبفاشهری مازندران

بیش از ۶۹ هزار تماس با مرکز سامانه ارتباط مردمی آبفاشهری مازندران در ۶ ماهه اول امسال در استان برقرار شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، تیمور داداشی رئیس مرکز سامانه ارتباط مردمی آب وفاضلاب شهری مازندران تعداد تماس‌های کامل برقرار شده با سامانه ارتباط مردمی آبفاشهری مازندران در ۶ ماهه امسال بیش از ۶۵ هزار و ۸۱۹ مورد دانست و گفت: از این تعداد ۳۹ هزار و ۵۳۲ مورد مربوط به تماس‌های مفید و مرتبط با مسائل و مشکلات شرکت بوده که یا مستلزم اقدام اجرایی بوده یا نیاز به پاسخگویی و راهنمایی داشته که توسط کارشناسان مرکز ثبت و پاسخ داده شد.

او با بیان اینکه۲۳۷ مورد قطعی آب از طریق ناظران ۱۲۲ امورات به مرکز سامانه در ۶ ماهه اول امسال اعلام شد، افزود: مجموع ساعات قطعی آب در استان ۴۱ روز ۱۶ ساعت و ۴۹ دقیقه بوده است.

داداشی گفت: در حال حاضر قطع آب از طریق ناظران به کارشناسان اطلاع و در سیستم ثبت می‌شود و در صورت تماس، به مشترکان اطلاع داده می‌شود.

او با بیان اینکه حوادث شبکه آب با ۱۳هزار مورد بیشترین تماس‌ها با این مرکز را تشکیل می‌دهد، افزود: از این تعداد حدود ۶ هزار مورد مربوط به حوادث انشعابات است.

داداشی گفت: در بخش آب در حال حاضر ۲۲ امور و ۵۸ شهر به این مرکز متصل هستند که کل استان را در بر می‌گیرد.

او پیگیری و رسیدگی به شکایات ثبت شده را یکی از وظایف کارکنان مرکز ۱۲۲ دانست و افزود: کارشناسان بخش پیگیری در این سامانه به درخواست‌هایی که نیاز به پیگیری دارند پاسخ می‌دهند و با رابط‌های ۱۲۲ شهر مورد نظر به صورت شبانه روزی در تماس هستند تا در صورت شکایت مشترک و یا انجام نشدن حادثه آن را پیگیری و نتیجه حاصله را در سیستم ثبت نمایند.

داداشی به برنامه‌های آتی این مرکز اشاره و گفت: سامانه ۱۲۲ در راستای ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مشترکان پیگیری‌های لازم برای نصب نرم افزار سامعه بر روی گوشی همراه برای مسئولان سایر امورات استان، استفاده از سیستم GIS به منظور بررسی زمانی و مکانی و رفع حوادث، افزودن نقشه GIS و کد پستی به برنامه نرم افزاری و ارائه خدمات ۲۲ گانه مشترکان از طریق مرکز سامانه ۱۲۲ را در دستور کاردارد.

انتهاتی پیام/س

برقراری تماس با مرکز سامانه ارتباط مردمی آبفاشهری مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.