سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیا حناچی باز هم عذرخواهی می‌کند؟/ خواب زمستانی شهرداری تهران با نقش آفرینی عطایی

شهردار تهران هنگام جاری شدن سیل در معابر پایتخت عذرخواهی کرد،اما آیا بار دیگر به خاطر برف هم عذر خواهی می‌کند یا دست به تغییر عطایی، مدیر کل خدمات شهرداری می‌زند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درست صبح همان روزی که احتمال می‌رفت تهران و سایر شهر‌ها شرایط غیرعادی را تجربه کند، بارش برف سنگینی در شمال پایتخت موجب شد تا تمام معابر اصلی و فرعی در ۶ منطقه ۱، ۲، ۳، ۴، ۵ و ۲۲ مسدود شود.
در این میان، اما شهرداری تهران با وجود تمام هشدار‌های هواشناسی باز هم غافلگیر شد.

بارش برف بزرگراه‌های پایتخت را مسدود کرده بود و مردمی که با خودرو در میان برف مانده بودند مستاصل این طرف و آن طرف به دنبال کیسه شن یا وسیله دیگری برای باز کردن مسیر خود می‌گشتند، ولی شهرداری در برخی بزرگراه‌ها تعداد کمی کیسه شن قرار داده بود و در برخی خیابان ها هیچ کیسه شنی وجود نداشت.

از زمان بارش برف که حدود ساعت ۷:۳۰ آغاز شده بود تا بعد از ظهر دیروز حتی یک مامور شهرداری هم در این ۶ منطقه دیده نشدند و هر چه بود و هرچه انجام شد توسط خود مردم انجام شد.

در غیاب ماموران شهرداری که در خواب خوش زمستانی به سر می‌بردند، این مردم بودند که همراه با خودرو خود در تهران سورتمه سواری را تمرین کردند و برای کمک به یکدیگر از خودرو‌های خود پیاده شدند و اقدام به رهاسازی خودرو‌ها از یان انبوه برف کردند.

در شرایطی که بارش‌ها به حدود ۴۰ سانت در تهران می‌رسید، اما گویا اصغر عطایی، مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران که باید برای چنین مواقعی شهر تهران را اماده و مدیریت کند، تازه با تماس خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از خواب زمستانی بیدار شد و در اظهاراتی عجیب گفت: حجم برف به اندازه‌ای نیست که ما بخواهیم از ماشین آلات سنگین برای برف روبی استفاده کنیم

عطایی در حالی که حتی از میزان بارش‌ها خبر نداشت ادامه داد: امیدواریم که حجم بارش برف در پایتخت افزایش یابد، زیرا شهرداری تهران آمادگی کامل برای مدیریت آن را دارد.

این حرف‌های عطایی موجب خشم شهروندان از خدمات شهرداری تهران شد چرا که در روزی که تمام معابر شمال نیاز به برف‌ر‌وبی داشتند.

عطایی معتقد بود که در معابر شهر خبری نیست و نیاز به حضور خودرو‌های برفروب در شهر وجود ندارد.

شدت بارش به حدی بود که عده زیادی خودر‌های خود را میان بزرگراه‌ها رها کردند و پیاده به سمت مقصد به راه افتادند.


بیشتر بخوانید: با نحوه صحیح بستن زنجیر چرخ آشنا شوید + فیلم


در این میان پلیس راهنمایی و رانندگی نیز مستاصل مانده بود و بدون همکاری شهرداری کاری از دستش برنمی آمد. ماموران راهور به کمک مردم شتافتند، سربازان خودرو‌ها را هل می‌دادند، اما بدون وسایل لازم برفروبی که در اختیار شهرداری بود، کاری ازشان ساخته نبود.

۲ خط اتوبوس بی آر تی نیز تا ساعت ۹ تعطیل شد و به علت ماندن اتوبوس‌ها در برف امکان سرویس دهی نداشتند. اتوبوس‌ها در بزرگراه شهید چمران مسافران را میان مسیر پیاده کردند و خطوط ویژه تبدیل به پیاده راه مسافران شد.

با این وجود، اما حتی یک مامور شهرداری هم توسط مردم مشاهده نشد، شاید مسئولان شهری ادعای حضور فلان مقدار مامور را داشته باشند، اما مردم چیزی ندیدند.

عملکرد ضعیف تیم تحت مدیریت عطایی، مدیرکل خدمات شهری دو هفته پیش هم هنگام بارش باران در تهران، موجب عذرخواهی حناچی، شهردار تهران شد.

آن زمان هم در شرایطی که در تهران سیل راه افتاده بود و سطح آب در برخی معابر و میادین مانند میدان آزادی تا کمر می‌رسید، عطایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان از حضور ۱۵ هزار نیرو در سطح شهر خبر داده بود.

اما آیا حضور این ۱۵ هزار نفر برای مردم باورکردنی است؟ در این ارتباط یکی از شهروندان گفت: اگر ۱۵ هزار نفر با بیل یا حتی ابکش اقدام به تخلیه آب می‌کردند وضع تهران متفاوت می‌بود.

حال مشخص نیست جناب عطایی با وجود هشدار‌های پیاپی هواشناسی چگونه از بارش برف در تهران خبردار نشده است.


بیشتر بخوانید: بارش برف تهران را قفل کرد/ شهرداری تهران غافلگیر شد+ فیلم و عکس


وضعیت نابه سامان ترافیک در شمال تهران موجب اعتراض سردار مهماندار، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شد.

او گفت: شهرداری تهران نتوانسته معابر برفی را نمک پاشی، شن پاشی و برف روبی کند و این موضوع باعث شده خودرو‌ها در معابر متوقف شوند، و تا زمانی که کار برف روبی انجام نشود امکان تردد در معابر برفی وجود ندارد.

سردار مهماندار افزود: دربند، بلوار دانشجو، بلوار رشید الدین، خیابان ولیعصر، خیابان شریعتی از خیابان دزاشیب به بالا، خیابان علوی، خیابان فرمانیه، خیابان عمار تا سه راه یاسر، خیابان باهنر، خیابان کامرانیه شمالی، بلوار ارتش، بلوار اندرزگو، میدان دانشگاه آزاد در منطقه ۵، خیابان سیمون بلیوار، خیابان اشرفی اصفهانی، خیابان ستاری، بزرگراه بابایی از غرب، امام علی (ع) به سمت شمال، بزرگراه صدر به سمت غرب، بزرگراه مدرس به سمت شمال، چمران، یادگار امام و بزرگراه شهید باکری از جمله معابری است که به دلیل بارش برف، رانندگان امکان حرکت ندارند.


بیشتر بخوانید: هشدار وقوع سیلاب در برخی استان ها/ بارش برف ادامه دارد


اما آیا مجموعه تحت مدیریت عطایی مشکلی در تامین دستگاه‌های برف روب داشتند؟

در این ارتباط صدرالدین علیپور رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: از روز چهارشنبه ۲۰۰ دستگاه از ماشین آلات برف روبی و ماشین آلات مناسب برای شن پاشی را در اختیار معاونت خدمات شهری دادیم تا در صورت بارش برف استفاده کنند.

او تصریح کرد: از آنجاییکه از صبح امروز شاهد ترافیک بودیم این ماشین آلات هم نتوانستند به موقع در خیابان‌های دچار برف گرفتگی حاضر شوند.

در این میان، اما حناچی، شهردار تهران ترجیح داد به همراه پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک خود در مرکز کنترل ترافیک تهران حضور یافته و از آنجا بر ترافیکی که دسته گل مجموعه تحت مدیریتش بود را مشاهده کند.

اما واکنش تدافعی شهرداری‌های مناطق ۶ گانه گرفتار در برف هم در جای خود جالب است.

در حالی که خودرو‌ها در معابر منتهی به تجریش ساعت‌ها در ترافیک به سر بردند، موسوی شهردار منطقه ۱ به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: همکاران ما در مدیریت شهری منطقه از روز‌ها قبل باتوجه به پیش‌بینی‌ها آمادگی این چنین بارش برفی را داشتند و تمام امکانات و تجهیزات را برای مدیریت بارش‌ها و جلوگیری از انسداد معابر به کار گرفتند.

او افزود: متأسفانه شروع بارش‌ها هم‌زمان با ساعات پیک ترافیک در منطقه یک تهران بود که سرمای هوا موجب یخ‌زدگی برف معابر در منطقه یک شد و ما در همان ابتدا نیرو‌های خودمان را برای برف‌روبی و یخ‌زدایی معابر منطقه ارسال کردیم.

یکی از شهروندان منطقه دارآباد در این ارتباط به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در محله ما یک خودرو برف‌روب دارد که کنار خیابان رها شده است. هیچ ماموری از شهرداری در محل حاضر نشده  و مردم خودشان پای کار آمدند. حتی از کیسه‌های شن هم خبری نبود.

شهرداری منطقه ۲ هم که باید پیش از گرفتار شدن مردم تمهیدات لازم را به عمل می‌آورد، پس از بسته شدن راه‌ها تصمیم به اعزام نیرو گرفت که به خاطر ترافیک معابر ماشین آلات نمک پاشی موفق به حضور در معابر برف گرفته نشدند.

هراتی معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۲ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در برخی از معابر منطقه ۲ پایتخت مانند بزرگراه یادگار امام شدت بارش برف به اندازه‌ای بود که گره ترافیکی تشکیل شد و همین ترافیک موجب شد که ماشین‌های حمل شن و نمک شهرداری نتوانند برای شن پاشی و نمک پاشی به معابر برف‌گیر و قسمت‌های برف‌گیر حرکت کنند و به همین دلیل ما نیرو‌های پیاده خدمات شهری خودمان را جهت شن و نمک پاشی به منطقه اعزام کردیم.

در این میان شهرداری منطقه ۴ ضعیف‌ترین عملکرد را داشت و شهروندان حتی قادر به خارج کردن خودرو‌های خود از منازل نشدند.

مسئولان شهرداری منطقه ۴ حتی به خود زحمت مصاحبه با رسانه‌ها را هم ندادند و پاسخگوی تماس های خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان نبودند.


بیشتر بخوانید: بازتاب بارش اولین برف پاییزی تهران در حساب کاربری هنرمندان


۲ هفته پیش زمانی که با یک بارندگی تهران را سیل برد، حناچی در توئیتی به عذرخواهی از مردم پرداخت، آیا اینبار هم شهردار تهران عذرخواهی می‌کند؟ آیا مردم عذرخواهی او را بار دیگر می‌پذیرند؟ یا اینکه شهردار تصمیم به برخورد قاطع با مدیرانی مانند عطایی می‌گیرد تا دیگر شاهد غافلگیری مسئولان شهری نباشیم؟

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۳۲ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
عجب
علی
۱۹:۲۹ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
با عذر خواهی این چه چیزی حل میشود که دلتان را به ان خوش کرده اید اینا کارشان همین است
ناشناس
۱۳:۰۷ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
کارمندان شهرداری به کل منشا درآمدزایی شده حتی برا جاروزن. تا پولی نگیرن دست به هیچ نظافتی نمیزنن و اگرم بحث کنی سریعا نیرو جمع میکنن برا کتک زنی و توهین و تهدید یا فردا طرحی انجام میدن که تخریب کنن محله رو. جالبه برا همان تخریب پول آسفالت که میک
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
مسولین نظارت
ناشناس
۱۱:۵۷ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
اینترنت
ناشناس
۱۱:۵۱ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
عجبا
ناشناس
۱۱:۳۹ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
به قول ظریف همه چیز زیر سر گروه ب است ( برجام. بنزین. برف)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
آدم باید خیلی ... باشد که فقط نظرات موافق خبر را پخش کند
ناشناس
۱۱:۳۴ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
زندگی ما مخطل شد .
عزر خواهی نه ، استعفا
ناشناس
۱۱:۰۸ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
همش زیرسرشماتهرانیا باای رای دادنتون مردم بدبخت کردین
ناشناس
۱۱:۰۶ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
زمان قالیباف این قسم مشکلات نبود
اگر هم بود کم بود
اما حناچی عرضه مدیریت شهر رو نداره
باید استعفا بده
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
یک ضرب المثل انگلیسی میگه اصلاح طلب فقط باید به فکرتخریب رقیب و جایگاه سیاسی خودش باشه نه رفع مشکل مردم
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
از وقتی مردم به جای رای دادن به انسانهای موفق به احزاب هوچی غربگرای دجال رای دادند وضعیت همین شد که هست
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
از وقتی مردم به جای رای دادن به انسانهای موفق به احزاب هوچی غربگرای دجال رای دادند وضعیت همین شد که هست
ناشناس
۱۰:۳۵ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
تهران. برف . حناچی . سرد. لیست. منفعل. سفید. تهران.
سیاه . عمل. خدا . نگهدار.
ناشناس
۱۰:۳۲ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
نه ادم خوبیه هر وقت برف میاد بارون میاد معذرت خواهی میکنه.دیگه چکار کنه.برف وبارون مگه تقصیر این بنده خداس.تقصیر ابرای تو اسمونه.
حبیب
۱۰:۳۰ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
جالب اینجاست بیشترین حقوق را همین کارکنان شهرداری می گیرند ، بنده چون 2 نفر از کس و کارمان در شهرداری تهران مشغول هستند ، هر ماه بدون این که اضافه کار بمانند ، یکیشان 107 و دیکری 110 ساعت برایشان اضافه کار منظور می کنند ! و قتی تعجب ما را می بینند ، می گویند این برای کل کارکنان مجموعه شهرداری اعمال می شود ، و مبلغ فقظ همین اضافه کاری که نمی مانند خدا را شکر ! از حقوق مصوب وزارت کار بیشتر است ! بنابراین چه انتظاری دارید از ایشان ؟ با فوق دیپلم وارد شدند و الآن جفتشان فوق لیسانس دارند و مدرک نظام مهندسی که با آن هم در ساعات اداری کاسبی می کنند! جالب است بدانید شهرداری تهران 68 هزار نفر پرسنل دارد که موقع سیل و برف از هیپ کدامشان خبری نیست ، آن هم با این همه دریافتی که دارند!
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
به روش خشکسالی برنامه ریزی کرده بودند.
سامان
۱۰:۲۷ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
شهرداری خودشو مسئول نمیدونه که، قطعا مسئولیت چنین حوادثی را میندازه به ستاد مدیریت بحران کشور، شهرداری مسئول رسیدگی به برج سازی نیست، مسئول کنترل ترافیک نیست، مسئول ...
فقط مسئولیت پول گرفتن داره، تحت عوارض و ... هر چی که به شهرداری مربوط میشه.
مجلس باید شهرداری ها را هم استیضاح کنه. شهرداری همه شهرها
هم وطن
۱۰:۲۶ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
ببینید تهرانی های عزیز...
ببینید و عبرت بگیرید.
اینه عاقبت لیستی رای دادن و از چند تا به اصطلاح هنرمند بی سواد تبعیت کردن.
اینه عاقبت قدر ندونستن...
ان شاءالله که حداقل مایه عبرتی بشه برای انتخابات!!!!
ناشناس
۱۰:۱۹ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
یعنی واقعا به خاطر برف از ماشین پیاده شدن؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
هرجا را که اصلاح طلبان در دست گرفتند انجا به امید خدا رها کردند
تا خودش درست شود
سامی
۱۰:۰۳ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
خیلی جالبه ترافیک و شلوغی تهران بخاطر اعتراضات مردم به قیمت بنزین و... بود ولی افتاد گردن شهرداری
هاله
۰۹:۵۴ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
خیلی داری عذرخواهی می کنی. بلد نیستی برو
ناشناس
۰۹:۵۳ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
یه سوال چرا اینترنت بین المللی رو قطع کردین؟ همیشه راحت ترین راه برای مقابله با بحران قطع کردن اینترنته؟
اکبر
۰۹:۴۷ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
مگه عذر خواهی چه مشکلی را حل میکنه؟
ناشناس
۰۹:۳۳ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
متاسفانه جون در سیستم مدیریتی کل کشور اتوبوسی است که نهایتا با رفتن یک مدیر و امدن مدیر جدید چون همه مدیران زیردست و مسئولان هر قسمت از جمله آن مسئولی که باید در پاک نگهداشتن معابر عوض میگردن و بدنبال این سرویس ها و خدمات گذشته متوقف میگردن که این غافلگیر شدن هم مربوط به این مورد است.بعلاوه حود هر شخص نیز مسئول می باشد وقتی من مردم میبینم که فردا هوا برفی است یا زودتر از خانه بیرون بزنم و زنجیر چرخ و لوازم دیگر همراهم باشد
ناشناس
۰۹:۲۰ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
یزدانی معاون امور خدمات شهری تهران عطایی یکاز مدیران ایشون هر دو میبایست باز خئاست شوند.....
ناشناس
۰۹:۱۸ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
با دوچرخه برید
ناشناس
۰۹:۰۱ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
این بره باز یه بدتر جاشه خیالت راحت راحت
اوستوراغیان
۰۸:۵۰ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
شهرداران خیلی گل تشریف دارند . بیچاره مردم . خوبه برف پائین شهر نیامد
مریم
۰۸:۴۶ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
زمانی که آقای قالیباف شهردار بود! هنوز ملت خواب بودن از 4 صبح شن پاشید شروع میشد قشگ یادمه حتی یک بوق آرومی این کامیون ها داشت صبح که بلند میشدی حتی کوچه پس کوچه ها شن ریزی بود... درسته ایشونم عیب هایی داشت ولی از پس شهر تهران بی میامد
ناشناس
۰۸:۴۳ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
حنابندان تهران
ناشناس
۱۰:۳۱ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
مبارک باشه....
خواننده
۰۸:۴۱ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
یک اصلاح طلب هیچ وقت و از هیچ کس عذر خواهی نمی کنه!
ناشناس
۰۹:۴۳ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
میدانی چرا؟!
صالح
۱۰:۱۳ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
دروغگو دشمن خداست
ناشناس
۰۸:۳۸ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
باید حناچی مغرور را از شهرداری بندازندش بیرون.
ناشناس
۰۸:۳۵ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
حناچی در حد شهردار شهری مثل تهران نیست
ناشناس
۰۸:۳۵ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
حناچی در حد شهردار شهری مثل تهران نیست
ناشناس
۰۸:۳۳ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
خوب حق کسانی میده که قدر قالیباف ندانستند
اگر الان قالیباف شهردار بود روزنامه های لیبرال چه مینوشتند
صالح
۱۰:۱۵ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
لعنت خدابر آنهایی که جو جامعه را متشنج می کنند.وازآب گل آلود ماهی می گیرند
ناشناس
۰۸:۳۲ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
حناچی و معاونش پورسید آقایی دقیقا مثل آقای خرچنگ توی کارتون باب اسفنجی دنبال پول در آوردن از هر طریقی هستن و به وظایف ذاتی خودشون هیچ فکری نمی کنند.
امین
۰۸:۳۱ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
فقط اینا عرضه این رو دارن که لیست امید بدن مردمم بهشون رای بدن اونوقت یک مشت بی خاصیت راهی مجلس و شهرداری و غیره کنن
ناشناس
۰۸:۲۹ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
آیا نباید وقتی هواشناسی هشدار داده بود مدیریت بحران تشکیل می دادند تا به فکر چاره باشند حالا اگر یک بار هواشناسی نگه ببین چیکار میکنند بی عرضگی خودشون و به هواشناسی ربط میدند.
محمد
۰۸:۲۵ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
اینا اگه نیروهاشونو بفرستن که سرما میخورن!
ناشناس
۰۸:۱۷ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
خوب رحمت الهی بود ولی طبق روال سالهای گذشته کمی غیرمترقبه لطفا خیلی شلوغش نکنید . و گرنه هوا که خوب بود و تا ظهر بیشتر برف ها آب شدند می دانید هر بار نمک پاشی چقدر به محیط زیست بخصوص فضای سبز شهری آسیب می زند.
در ضمن من خودم صبح پنجشنبه دیدم که داشتند اتوبان باکری در کنار خیابان کیسه های نمک قرار می دادند.
ناشناس
۰۸:۱۴ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
انتخاب خود مردمه.
ناشناس
۰۸:۱۳ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
از اصلاح طلبها توقع مدیریت نداشته باشید
مصطفی
۰۸:۱۳ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
آی ای تهرونیا اذیت بشن ما حال کنیم...تا شما باشین دیگه لیستی رای بدین..
ناشناس
۱۰:۰۷ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
افرین
صالح
۱۰:۲۲ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
تا کورشودهرآنکس که نتواند دید.بردشمنان قسم خورده ودجال دولت لعنت
صالح
۱۰:۲۳ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
تا کورشودهرآنکس که نتواند دید.بردشمنان قسم خورده ودجال دولت لعنت
ناشناس
۲۰:۲۸ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
مگه تهرونيها چه هيزم تري به شما فروختن كه آرزو بد براشون ميكنين تمام مالياتي كه از مردم تهران ميگيرن خرج شهرستاني ها ميشه بيچاره مردم تهران كه اينقدر مظلوم واقع شدن
سید
۰۸:۱۲ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
خواهان استعفا دسته جمعی شهردار و مدیران خدمات شهری هستیم
صالح
۱۰:۲۱ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
به همین خیالب باش. شتردرخواب بیند پنبه دانه
حبیب
۱۰:۳۲ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
با این حقوق های بالایی که دریافت می کنند و حالی که در این مقام و منصبشان دارند که حتما هم استعفا می کنند !
ناشناس
۰۸:۰۹ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
شهردار سیاسی بهتر از این نمیشه. حالا از هر جناحی کسی باید باشد که کار کند
ناشناس
۰۷:۵۲ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
حناچی ، شهرداری در مزرعه!
ناشناس
۰۷:۵۰ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
قالیباف کجایی که یادت به خیر
ناشناس
۰۷:۴۰ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
این شورای بی عرضه فقط به فکر پول گرفتن از مردم هستند و کارهای عمرانی و خدماتی تعطیله.
ناشناس
۰۸:۱۶ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
حقتونه!
ناشناس
۱۰:۰۸ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
احسن
ناشناس
۰۷:۳۶ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
ای خدا