سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحقق سیاست‌های سند تحول بنیادین مهم‌ترین وظیفه حوزه امور بانوان است

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نقش بانوان در نظام‌های سند تحول مهم و مؤثر دانست.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مجید یزدان‌پناه در اولین گردهمایی کارشناسان امور بانوان نواحی و مناطق ۲۴ گانه در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ به منظورآشنایی وتشریح اهداف و رسالت این حوزه وشرح وظایف کارشناسان امور بانوان در سالن جلسات خانه معلم برگزار شد، گفت: نقش بانوان در نظام‌های سند تحول مهم و مؤثر است و با توجه به عناوین برنامه‌ها وشاخص‌های اعلام شده را ضروری دانسته و بر اجرای صحیح آن‌ها تاکید کرد.

او با توجه به اهمیت نقش امور بانوان در پیشبرد امور مربوط به سند تحول بنیادین افزود: برنامه‌ریزی عامل موفقیت در اجرای طرح‌ها، برنامه‌ها و رسیدن به اهداف حوزه امور بانوان است.

این مقام مسؤول در آموزش و پرورش استان نقش زن را منشا خیر و برکت و اشاعه دهنده اخلاق، نجابت، شرافت و حافظ بنیان و تحکیم خانواده‌ها دانست و اظهار کرد: خوشبختانه امروز زمینه رشد شخصیت اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی زن در جامعه به خوبی فراهم شده است و باید همه ما منتهای سعی خود را در جهت ارتقاء و پیشرفت امور در سطح مجموعه آموزش و پرورش استان به کار ببندیم.

 

فرشته عبدی کارشناس مسؤول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان نیز ضمن خیرمقدم و تبریک هفته وحدت از تلاش‌های کارشناسان برای کسب رتبه اول شاخص‌های ارزیابی عملکرد سال تحصیلی گذشته به جهت برگزاری و اجرای طرح‌ها و فعالیت‌های مختلف تخصصی، مناسبتی قدردانی کرد و گفت: این موفقیت‌ها حاصل تلاش و زحمات همکاران برای ارتقاء جایگاه دانش‌افزایی، توانمندسازی زنان فرهنگی و دانش‌آموزان دختر می‌باشد.

او افزود: تبیین برنامه‌ها و ارائه راهبرد‌های عملیاتی در راستای تحقق سیاست‌های سند تحول بنیادین و اسناد بالادستی مهم‌ترین وظیفه حوزه امور بانوان می‌باشد.

عبدی به بیان مهم‌ترین برنامه‌ها و اولویت‌های کارشناسی امور بانوان پرداخت و بیان کرد: جهت تحقق این مهم باید با تلاش و همفکری مجریان این امر در ادارات و مناطق متبوع در جهت اجرای کامل طرح‌های ملی، استانی و منطقه‌ای همکاری شود.

انتهای  پیام/ز

 

نقش بانوان در نظام‌های سند تحول مهم و مؤثر است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.