مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، از اجرایی شدن برنامه مدرسه پژوهش محور در ۷۰ مدرسه شهری در سال‌جاری خبرداد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،کارگاه توانمندسازی راهبران آموزشی و مدیران مدارس امروز و فردا با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاونان آموزش و پرورش، روسای اداره‌های داخلی اداره‌کل آموزش و پرورش در سالن همایش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال برگزاری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : باید دانش‌آموزان در مدرسه زندگی کردن را بیاموزند و واژه نان را با بوی نان یاد بگیرند و به سوی تکالیف محور پیش بروند.

مجید یزدان‌پناه با اشاره کردن به برگزاری کلاس روزنامه‌نگاری سال گذشته در منطقه صفر مرزی هانی‌گرمله، افزود: دانش‌آموزان در کلاس درس روزنامه‌نگاری آموختن بهتر خواندن و نوشتن را فرا گرفتند.

او شعار امسال مدرسه ابتدایی را «مهر کمال با طرح سئوال» عنوان کرد و گفت: مشق باید به اندازه کافی و مفید باشد «مشق با اشک» نباشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اجرایی شدن برنامه مدرسه پژوهش محور در ۷۰ مدرسه شهری در سال‌جاری خبر داد و افزود: کودکان باید پرسشگر باشند و با زبان کودکانه پاسخ پرسش‌های خود را بیابند، این رویکرد مدرسه پژوهش محور است که سئوال در ذهن کودکان بیاید.

فرامرز عزیزی، رئیس آموزش ابتدایی دور دوم اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، در حاشیه برگزاری کارگاه توانمند سازی افزود: توانمند‌سازی راهبران و معاونین آموزش ۲۴ منطقه کل استان با هدف توانمندی راهبران در کلاس با آموزش محوری مدارس، نظارت بالینی آموزش توسط راهبران به تمامی دوره ابتدایی، غنی‌سازی محتوای آموزشی و توسعه یادگیری در محیط کلاس در این دوره با حضور بیش از ۱۴۰ شرکت کننده در حال برگزار است.

عزیزی افزود: در سنوات گذشته برای بحث مدارس پژوهش محور کلاس‌هایی برگزار شده، کارگاه کمک به حرفه‌ای کردن معلمان «دوره ضمن خدمت اختصاص راهبران» امسال برای اولین بار است که برگزار شده است .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری کارگاه توانمندسازی راهبران آموزشی

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.