سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح بنیاد ملی توسعه فناوری بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء

با حمایت معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو)، دومین نهاد توسعه اشتغال پایدار با عنوان "بنیاد ملی توسعه فناوری" افتتاح می‌شود.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با حمایت معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو)، دومین نهاد توسعه اشتغال پایدار در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ذیل برنامه اشتغال فراگیر، با عنوان "بنیاد ملی توسعه فناوری" افتتاح می‌شود. این نهاد با حضور مدیران و مسئولان عالی‌رتبه کشور، برخی از متخصصان و مدیران کسب ‌وکارهای بخش خصوصی فعال در حوزه فناوری‌های نوین، هفته آینده، آغاز به کارمی‌کند.

این بنیاد ذیل طرح تکاپو-برنامه اشتغال فراگیر و با حمایت و پشتیبانی وزارت کار و سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو)، در قالب یک نهاد عمومی – خصوصی به وظیفه راهبری زیست بوم توسعه فناوری‌های نوین در سه حوزه پیشرو شامل بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا می‌پردازد.

شایان ذکراست، این بنیاد به عنوان نهادی تخصصی در سه بخش اصلی پژوهش، آموزش و توسعه‌بازار به ارائه خدمات می‌پردازد. ایجاد و توسعه پلتفرم‌های پرورش نیروی انسانی متخصص، ایجاد و توسعه کسب و کارهای نوآور، توسعه بازار در داخل و خارج کشور و سازماندهی اجزای زیست ‌بوم توسعه کسب وکارمبتنی بر فناوری‌های نوین، از جمله اهداف راه‌اندازی این بنیاد ملی به شمار می رود. علاوه بر تهران،‌ بنیاد پس از افتتاح و در فاز اول، فعالیت خود را در هفت استان کشورمان توسعه می‌دهد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.