اخوان گفت: هدف از برگزاری این کنفرانس ایجاد زمینه مناسب برای انتقال تجربیات استادان حوزه‌های مدیریت دانش محور و فناوری بلاکچین است.

کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانش، بلاکچین و اقتصاد برگزار شدبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،نخستین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانش، بلاکچین و اقتصاد به همت انجمن علمی مدیریت دانش ایران و با همکاری دانشگاه صنعتی مالک اشتر، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

 پیمان اخوان، رییس انجمن علمی مدیریت دانش ایران اظهار کرد: این کنفرانس به دنبال ایجاد زمینه مناسب برای همکاری، تبادل نظر و انتقال تجربیات و دستاورد‌های علمی و عملی استادان و پژوهشگران حوزه‌های مدیریت دانش محور، فناوری بلاکچین و اقتصاد است.

او افزود: ارائه راهکار‌های نوین برای پیشبرد صنعت کشور با استفاده از فناوری‌های جدید و بخصوص فناوری بلاکچین و معرفی مدیریت دانش محور برای اداره هر چه بهتر سازمان‌ها و همچنین تبادل نظر در خصوص فرصت‌های اقتصادی پیش رو با استفاده از فناوری زنجیره بلوک از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.
 
اخوان تصریح کرد: معماری مدیریت دانش در سطح ملی و سازمانی، کارکرد بلاکچین در صنعت، اقتصاد دانش‌بنیان، فناوری بلاکچین، و رمز ارز‌ها و تاثیر آن‌ها در ابعاد مختلف اقتصاد از محور‌های اصلی این همایش است که در پنل‌های تخصصی کنفرانس به آن‌ها پرداخته خواهد شد.
 
او تاکید کرد: با توجه به مجوز‌های اخذ شده از وزارت علوم و پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC) تمام مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس‌، دارای امتیاز علمی بوده و مقالات منتخب در ویژه نامه یکی از مجلات معتبر کشور به چاپ خواهند رسید. همچنین تیم فنی کنفرانس در تلاش است تا گواهی‌های کنفرانس را بر روی بلاکچین اتریوم ارائه کند که در نوع خود نوآوری جذابی برای فعالان این عرصه خواهد بود.
 
نخستین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش، بلاکچین و اقتصاد ۲۲ آبان ۱۳۹۸ در تهران برگزار می‌شود. مالکیت معنوی و مدیریت دانش، ماینینگ، بلاکچین در مدیریت شهری، بلاکچین در زنجیره تامین، بلاکچین در صنعت بانکداری، بلاکچین در صنعت نفت، اکسچنج و کریپتوکارنسی و فینتک” عناوین پنل‌های تخصصی این کنفرانس هستند.


انتهای پیام/

تمامی مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس‌دارای امتیاز علمی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار