سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دامغانی: مقابل پیکان در مجموع خوب بازی کردیم/ تا امتیاز ۱۵ هر ست از عملکرد شاگردانم رضایت دارم

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: مقابل پیکان از تیم نصفه و نیمه‌ای استفاده کرده، اما در مجموع خوب بازی کردیم.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد دامغانی سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان درباره شکست سه بر یک مقابل ز پیکان تهران در هفته پنجم لیگ برتر والیبال بیان کرد: از مشکل ما در این بازی در اختیار نداشتن مهدی مهدوی بود او بازیکن تاثیرگذاری است که سال گذشته ACL زانویش پاره شد، اما روی مهدوی حساب باز کرده ایم و قرار است تا اواخر دور رفت لیگ برتر والیبال به تیم فولاد سیرجان ایرانیان اضافه شود.

او افزود: پاسوری که اکنون از او استفاده می‌کنیم عملکرد راضی کننده‌ای دارد، اما در بازی‌های اخیرمان در حد و اندازه‌ای که خودم توقع دارم نبوده است. پاسور دوم هم جوان است و از او هم با اینکه برای اولین بار است در لیگ برتر بازی می‌کند راضی هستیم. ۲ بازیکن کلیدی مان یعنی امیرحسین فرهادی را در بازی با شهرداری ورامین و سعید رنجبر، پشت خط زن اصلی مان را در بازی با مشهد از دست دادیم.

دامغانی تصریح کرد: مقابل پیکان از تیم نصفه و نیمه‌ای استفاده کرده، اما در مجموع خوب بازی کردیم. می‌توانستیم بازی را به ست پنجم هم بکشانیم. فولاد سیرجان، تیم جوانی است. تا امتیاز ۱۵ هر ست از عملکرد شاگردانم رضایت دارم، اما متاسفانه از آن امتیاز به بعد اشتباهاتی دارند که برای بازیکن جوان طبیعی است.

سرمربی تیم فولاد سیرجان ایرانیان افزود: از تیم و نفرات مان راضی هستم. در دور رفت فصل گذشته لیگ برتر یازدهم شدیم، اما در دور برگشت به رتبه چهارم هم رسیدیم که آن اتفاق برای مهدوی افتاد. من به تیمم اعتماد دارم و مدیران باشگاه هم به این جوان‌ها اعتماد دارند. قول می‌دهم رفته رفته بهتر می‌شویم. انشالله دور برگشت یک تا ۲ بازیکن جذب می‌کنیم چراکه نفرات آسیب دیده مان باید دست کم یک ماه استراحت کنند. برابر پیکان از حسین امیری به عنوان بازیکن پشت خط زن استفاده کردیم که خوشبختانه این موضوع جواب داد. برابر تیم خوب پیکان که از شانس بد ما بازیکنان محرومش هم دوران محرومیت شان تمام شده بود، نمایش خوبی داشتیم. حریف هم خوب بازی کرد و به شاگردان ترکاشوند تبریک می‌گویم. شک نکنید در دور برگشت فولاد سیرجان متفاوتی را می‌بینید.


بیشتر بخوانید: ترکاشوند: دفاع وسط‌های مان مقابل فولاد خوب نبودند/ هیئت والیبال با پرافتخاترین تیم آسیا همکاری نمی‌کند


دامغانی درباره اعتراض هایش از ابتدای بازی گفت: نمی‌دانم چه مشکلی برای شروع بازی وجود داشت. علاقه‌مند هم نیستم به این موضوع ورود کنم، اما به نظر می‌رسد برای برگزاری بازی توپ نبود. باید کار‌های اداری انجام می‌شد.

او افزود: حدود ۳۵ سال است در والیبال هستم. هم کاپیتان و هم مربی تیم ملی بوده ام. با برخی قوانین آشنایی دارم. وقتی قرعه کشی انجام می‌شود باید نام زننده سرویس را اول بخوانند، اما در شهرستان‌ها چنین کاری انجام نمی‌شود. این مسائل از لحاظ روحی و روانی روی تیم‌ها تاثیر می‌گذارد، اما متاسفانه قانون به شکل سلیقه‌ای اجرا می‌شود. از ناظر بازی خواستم این مسائل رعایت شود و اعتراض خاصی هم نکردم. خوشبختانه دوستان مان هم این کار را انجام دادند.

دامغانی درباره اعتراض هایش به تماشاگران حریف گفت: والیبال ورزش دانشگاهی است و والیبال ایران هم در دنیا مطرح است. تماشاگر حق دارد تیم خود را تشویق کند، اما نباید اسم بازیکن من را بیاورد و از ادبیاتی استفاده کند که در شان والیبال نیست. من علاقه‌مند به این کار نیستم و از ناظر هم درخواست کردم جلوی این ادبیات را بگیرد، اما چنین اتفاقی رخ نداد.

پیشکسوت والیبال ایران درباره حواشی انتخابات فدراسیون والیبال و ورود کمیسیون اصل ۹۰ به حضور محمدرضا داورزنی در این انتخابات اظهار داشت: من آدم سیاسی‌ای نیستم و وارد چنین بازی‌های انتخاباتی نمی‌شوم، اما به عنوان فردی که سال‌ها در ورزش بوده علاقه‌مند هستم در این مقطع زمانی رئیس فدراسیون به سرعت انتخاب شود و پشت میزش بنشیند. او باید تصمیم‌هایی بگیرد که در این مقطع زمانی مهم است. المپیک در راس تمام امور است و در کنار آن بازیکن و مربی انتقال می‌دهیم. داوران و مسئولان مان پست می‌گیرند. فارغ از تمام اتفاق‌هایی رخ داده که من علاقه‌ای به دانستن و اشراف روی آن‌ها ندارم، امیدوارم رئیس فدراسیون هرچه سریع‌تر پشت میزش بنشیند و سرمربی تیم ملی را ابقا یا سرمربی جدیدی انتخاب کند تا بتوانیم در آذرماه مجوز صعود به المپیک را بگیریم. این موضوع اولویت من است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر والیبال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.