سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جدایی ۲ بازیکن خارجی ذوب آهن قطعی شد

جدایی ۲ بازیکن نیجریه‌ای تیم فوتبال ذوب آهن از این تیم در نقل و انتقالات نیم فصل قطعی شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در حالی با هدایت علیرضا منصوریان در ۱۰ بازی گذشته نتایج خوبی کسب نکرده که در رده‌های انتهایی جدول قرار دارد و حالا علیرضا منصوریان که تا نیم فصل ابقا شده، درصدد است تا بتواند در ۵ بازی پیش رو، امتیازات را به دست آورد.

ذوب آهن در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر باید به مصاف فولاد خوزستان برود.

جدایی ۲ بازیکن نیجریه‌ای این تیم در نقل و انتقالات نیم فصل قطعی شده و منصوریان در پست مدافع و مهاجم به دنبال بازیکنان جدید است.


بیشتر بخوانید: چراغ سبز مشروط هیئت مدیره ذوب آهن به منصوریان


مکالی کریسانتوس نیجریه‌ای در ابتدا برای ذوب بازی‌های خوبی انجام داد و گل‌های زیادی زد، اما در هفته‌های گذشته عملکرد قابل قبولی ارائه نکرده و تنها ۱۵ دقیقه مقابل پیکان بازی کرده است. این بازیکن که با امید‌های زیادی به اصفهان آمد و از او انتظار داشتند تا مانند اوساگونا باشد که این اتفاق رخ نداد.

ابیا بووی باکر نیجریه‌ای نیز در هفته اول ۸۲ دقیقه برای ذوب آهن بازی کرد، اما در ادامه و در ۹ کسابقه بعدی بازی نکرد تا جدایی او هم قطعی شود.

این ۲ بازیکن در لیگ برتر برای ذوب آهن حتی یک گل هم نزدند و منصوریان و کادرفنی اش درصدد هستند تا به جای آن‌ها بازیکنان جدیدی به خدمت بگیرند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از ذوب آهن اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.