سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: علیرضا منصوریان قول داد تا امتیازات مدنظر باشگاه را تا پایان نیم فصل اول به دست آورد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد جمشیدی سخنگوی باشگاه ذوب آهن در مورد وضعیت این تیم و حضور دوباره علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی بیان کرد: آخرین نتیجه‌ای که مقابل ماشین سازی تبریز گرفته شد امیدوارمان کرد تا تیم از شرایط بحرانی خارج شود و با توجه به اینکه شاهین شهرداری بوشهر را بردیم فکر کردیم از بحران خارج می‌شویم، اما متاسفانه نتوانستیم و همین امر موجب نگرانی هیئت مدیره شد.

وی افزود: طی ‏ ۳ روز جلسات متعددی با اعضای هیئت مدیره برگزار کردیم و در نهایت از علی منصور دعوت کردیم تا در جلسه حضور پیدا کند و در نهایت نگرانی‌های خود و مدیرعامل باشگاه و همچنین هواداران را به او گفتیم و با توجه به اینکه تیم ذوب‌آهن قدمت ۵۰ ساله دارد، گرفتن این نتایج واقعاً در خور و شایسته این باشگاه نیست. این شرایط هم به هیچ عنوان برای هواداران قابل قبول نخواهد بود.

جمشیدی همچنین در مورد خروجی این جلسه اظهار کرد: منصوریان خواسته هیئت مدیره را قبول کرد و در صورتی که در نیم‌فصل امتیازاتی که ما می‌خواستیم برآورده شود ما هم به قول خود عمل می‌کنیم و با توجه به درخواست هیئت مدیره قراردادی بین علی منصور و ما امضا شد. حالا هم امیدوارم این تیم از بحران دربیاید.

وی افزود: ما امتیازاتی از منصور درخواست کردیم که باید در این ۵ بازی از نیم فصل اول گرفته شود و او هم نیز تقبل کرد تا این خواسته عملیاتی شود. در صورتی که منصوریان نتواند خواسته هیئت مدیره را محقق کند مطمئنا باشگاه تصمیمات جدیدی خواهد گرفت. با این حال ما و علی منصور در خصوص مبلغ قرارداد با یکدیگر صحبت نکردیم چرا که بحث خوب فنی بین طرفین شکل گرفت. مبلغ بند فسخ قرارداد منصوریان هم زیاد نیست و چیزی که در اصحاب رسانه پیچیده است اصلا صحت ندارد.


بیشتر بخوانید: چراغ سبز مشروط هیئت مدیره ذوب آهن به منصوریان


جمشیدی ادامه داد: باتوجه به اینکه اعضای هیئت مدیره ورزشی و باتجربه است تنها صلاح ذوب آهن را مدنظر قرار دادیم و امیدواریم با این تصمیم از بحران خارج شویم. استکی هم به تازگی به عنوان دستیار به کادر فنی ذوب آهن اضافه شد تا منصوریان را یاری دهد.

انتهای پیام/

اظهارات جمشیدی درباره باشگاه ذوب آهن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار