سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث ۲۲ آبان ماه ۹۸؛

کشف ۱۰ تن چوب قاچاق در آستانه‌اشرفیه/ کشف بیش از ۳ کیلو هروئین در رودبار

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (چهارشنبه ۲۲ آبان ماه) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۰ تن چوب قاچاق در آستانه‌اشرفیه

سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه گفت: ماموران انتظامی حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه تریلی با بار چوب مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این تریلی ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق کشف شد که کارشناسان ارزش آن را ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: در این خصوص متهم ۴۸ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه قاچاق چوب علاوه بر تخریب جنگل بر اقتصاد کشور نیز تاثیر می‌گذارد، تصریح کرد: پلیس با قاچاقچیانی که برای سود جویی سرمایه‌های ملی و طبیعی را از بین می‌برند، برخورد می‌کند.

کشف بیش از ۳ کیلو هروئین در رودبار

سرهنگ حمیدرضا فیضی، فرمانده انتظامی شهرستان رودبار گفت: ماموران انتظامی ایست بازرسی رودبار حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از مسیر جنوب به شمال در حال عبور بود، مشکوک شده و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از ساک یکی از مسافران این اتوبوس ۳ کیلو و ۲۷۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد، افزود: در این راستا متهم که مردی ۳۷ ساله بود دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با بیان اینکه اعتیاد زیبایی‌های زندگی را به یغما می‌برد و سرمنشاء بسیاری از آشفتگی‌ها و از هم گسیختگی‌های اجتماعی همچون طلاق، انحراف اخلاقی و نزاع‌ها است، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.