سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نشست قصه گویی کتاب «یک اسم و چند قصه» در کتابخانه‌های اهواز

نشست قصه گویی از کتاب‌های مختلف به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در کتابخانه‌های اهواز برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، زینب قنواتی مسئول کتابخانه عمومی ولایت اهواز گفت: نشست قصه گویی از کتاب ((یک اسم و چند قصه)) با رویکرد توصیف داستان به مناسبت هفته کتاب با شعار (با من بخوان تا اوج پرواز) در کتابخانه عمومی ولایت اهواز برگزار شد.

او افزود: در این کتاب، داستان‌های کوتاه از نویسندگان ادبیات کودک کشورمان به صورت بداهه نوشته شده اند که با دنیای خالص کودکانه و تخیلات آن‌ها رابطه‌ تنگاتنگی دارد. همچنین فضای این داستان‌ها فضایی تخیلی و اغلب همراه با طنزی ظریف است که بچه‌ها آن را می‌پسندند.

قنواتی تصریح کرد: این نشست قصه گویی با رویکرد توصیف داستان انجام شد که با استقبال بسیار خوبی از سوی کودکان روبرو گردید و به کودکانی که مشارکت خوبی در توصیف داستان داشتند جوایزی اهداء شد.

این مقام مسئول اظهار داشت: آگاهی دادن به کودک دربارۀ دنیایی که در آن زندگی می‌کند، پرورش عادت‌های مفید و ایجاد عزت نفس و حس استقلال طلبی و گسترش خلاقیت از مهم‌ترین هدف‌هایی است که در قصه گویی برای کودک دنبال می‌شود.

کتاب «قصه‌های مهربانی» جمع خوانی شد

راضیه ماپار مسئول کتابخانه عمومی شهید سید مرتضی شفیعی گفت: نشست جمع خوانی کتاب «قصه‌های مهربانی» به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در این کتابخانه برگزار شد.

او افزود: نشست جمع خوانی کتاب "قصه‌های مهربانی" نوشته سپیده خلیلی که مشتمل بر چندین قصه با محتوای آموزش نیکی کردن و مهربانی با دیگران در قالب داستان‌های شیرین و کوتاه هستند، جمع خوانی گردید.

ماپار بیان داشت: کتاب «قصه‌های مهربانی» از سوی دانش آموزان دبستان دخترانه بوعلی معرفی و جمع خوانی و پس از خواندن کتاب و شنیدن نظرات دانش آموزان و برداشت آن‌ها از داستان‌های این کتاب، هدایایی به آنان تقدیم شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.