سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جلسه قرارگاه بازسازی سیل عنوان شد؛

پرداخت ۱۱۲ میلیارد تومان به کشارزان خسارت دیده از سیل

رئیس جهاد کشاورزی گلستان گفت: ۱۱۲ میلیارد تومان تسهیلات به کشاورزان خسارت دیده از سیل استان پرداخت شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، و به نقل از سایت استانداری گلستان،  مختار مهاجر رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان در بیست و پنجمین نشست قرارگاه بازسازی مناطق آسیب دیده سیل گفت: اطلاعات ۱۵هزار بهره بردار در سامانه ثبت شده و هزار و ۴۵۴کشاورز خسارت دیده نیز به زودی خسارت‌های خود را دریافت خواهند کرد.


قدس علوی مدیرکل شیلات استان نیز در این جلسه گفت: کانال انتقال آب و چند آب بندان به ظرفیت تولید ۵۰۰تن ماهی در اثر سیل خسارت دیده است که از آب منطقه‌ای در خواست می‌شود با تسریع در برطرف کردن این مشکل به اشتغال فصلی مردم ساکن در آن منطقه کمک کنند.


در این نشست زمانی نژاد مدیرکل بنیاد مسکن استان با بیان اینکه بازسازی خانه‌های تعمیراتی آسیب دیده از سیل به پایان رسیده و تحویل مردم شده است گفت: از مجموع ۷هزار و ۷۰۰واحد احداثی ساخت هزار و واحد به پایان رسیده، هزار و ۱۹۰واحد در مرحله دیوار چینی است و بقیه نیز در مرحله پی کنی، فونداسیون و احداث سقف است.


در این نشست استاندار گلستان با تاکید بر این باید تمام تلاش خود را برای برطرف کردن مناطق سیل زده استان به کار گیریم از مدیران استان خواست با حضور منظم و سرکشی مداوم پیشرفت کار را سرعت بیشتری بدهند.


آقای حق شناس سازمان جهاد کشاورزی را موظف کرد علاوه بر تعیین تکلیف ۵هزار پرونده کشاورزان خسارت دیده تا پایان هفته در پرداخت خسارت به کشاورزان سیل زده تسریع کند.


استاندار همچنین به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هم تاکید کرد با توجه به فرا رسیدن فصل سرما تمام تلاش خود را به کار گیرد تا ساختمان‌های احداثی سیل زدگان هر چه زودتر آماده تحویل آنان شود.


انتهای پیام / فا


برگزاری جلسه قرارگاه سازندگی مناطق آسیب دیده از سیل گلستان

برچسب ها: سیل ، کشاورزان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.