معاون برنامه ریزی جهاد کشاورزی گلستان گفت: پژوهشگاه فضایی هزار پرونده خسارت سیل به بخش کشاورزی را مجدد بررسی خواهد کرد.

جمشیدی معاون برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی گلستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، گفت: به صاحبان پرونده‌های کشاورزان خسارت دیده از سیل، پس از بررسی و اعلام پژوهشگاه فضایی تسهیلات و کمک بلاعوض پرداخت خواهد شد.
 
او افزود: مجموع کل پرونده‌های کشاورزان خسارت دیده از سیلاب ۳۰ هزار پرونده بود که ۲۹ هزار پرونده مورد تایید این پژوهشگاه قرار گرفته است.

خانم جمشیدی درباره پرداخت کمک بلاعوض به کشاورزان خسارت دیده گفت: عملیات پرداخت کمک بلاعوض که از ۳۱ مرداد متوقف شده بود از هفته قبل آغاز شده و روند پرداخت در حال انجام است.

او افزود: با از سرگیری مجدد پرداخت‌ها همه افراد مشمول خسارت، کمک بلاعوض و همچنین تسهیلات جبران خسارات را دریافت خواهند کرد و نگرانی در این باره وجود ندارد.

معاون برنامه ریزی جهاد کشاورزی گلستان ادامه داد: در جلسه اخیر کارگروه‌های مرتبط با کشاورزی پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض مصوب و اسناد آن برای بانک‌ها ارسال شده است.
 
به گفته خانم جمشیدی همچنین تا کنون بیش از یکصد میلیارد تومان به کشاورزان خسارت دیده از سیل تسهیلات پرداخت شده است.

او همچنین گفت: برخی افراد نیز هنوز برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها مراجعه نکرده اند که اگر متقاضی هستند باید هر چه سریع‌تر این کار را انجام دهند.

انتهای پیام/ن

پرداخت خسارت به کشاورزان سیل زده گلستان

برچسب ها: سیلاب ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.