سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار انتظامی ۲۱ آبان ماه؛

سفر سردار اشتری به استان کرمان

فرمانده ناجا عصر امروز به منظور دیدار با نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی به این استان سفر و با آنها در فرودگاه کرمان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار اشتری فرمانده ناجا عصر امروز در ادامه سفر خود به بندر عباس به منظور دیدار با نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی به این استان سفر و با آنها در فرودگاه کرمان دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار، نمایندگان استان کرمان درمجلس ضمن بیان موضوعات مربوط به حوزه نظم و امنیت از تلاش های نیروی انتظامی در تامین امنیت و نیز مبارزه با اشرار، سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت تقدیر و تشکر کردند.

سردار اشتری در ادامه این دیدار، با بیان اینکه افتخار نیروی انتظامی خدمت به مردم است، گفت: ماموران خدوم نیروی انتظامی مجاهدانه و با از خود گذشتگی تلاش می کنند تا امنیتی شایسته مردم انقلابی و پلیسی در تراز انقلاب اسلامی ایجاد کنند.

كشف 100 شتر قاچاق در سيرجان

فرمانده انتظامي استان کرمان از كشف 100نفر شتر قاچاق و دستگيري يك قاچاقچي در شهرستان سیرجان خبر داد.
سردار ناظری گفت: این تعداد شتر قاچاق به ارزش ۶ميليارد ریال از سمت استان هرمزگان وارد و در یک خانه باغ در حاشیه شهر سیرجان نگهداری می شدند که طی کار اطلاعاتی کشف شدند.

فرمانده انتظامي استان با اشاره به معرفی صاحب این احشام به مرجع قضایی گفت: پليس در راستاي تحقق فرمايشات مقام معظم رهبري در خصوص برخورد با پديده قاچاق، با اشرافيت اطلاعاتي به صورت جدي با این معضل آسیب زا برخورد مي کند.

دستگیری جاعلان 2 میلیاردی در کرمان

رئیس ‌پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از کشف یک فقره جعل به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال و دستگیری 2 متهم در این رابطه خبر داد.
سرهنگ یدالله حسن‌پور گفت: متهمان با جعل و تنظیم فیش‌های بانکی اقدام به تحصیل مال نامشروع به مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون ریال کرده بودند که با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به معرفی آنان به مراجع قضایی از شهروندان خواست: اینگونه موارد را قبل از هر اقدامی از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به پليس اطلاع دهند.

در اثر واژگونی یک دستگاه پژو 206 در محور ماهان-شهداد 3 نفر مجروح شدند

گفته شده این خودرو هنگام تردد در این محور به علت نقص فني از مسير منحرف و در نهايت واژگون شده است که در این سانحه 3 سرنشين حدودا" 15 ،25 و 45 ساله به شدت مجروح و توسط اورژانس روانه بيمارستان شدند.

سرپرست پلیس راه شمال استان با اعلام این خبر گفت: رانندگان عزيز هميشه قبل از سفر از سالم بودن خودرو، داشتن معاينه فني و... اطمينان حاصل كنند تا شاهد اینگونه حوادث دلخراش رانندگي نباشيم.

کشف 128 كيلوگرم ترياك در رودبارجنوب

جانشین فرمانده انتظامي شهرستان رودبارجنوب از كشف128كيلوگرم ترياك از يك دستگاه خودروی سایپا در محور دلگان-رودبار خبر داد.

سرهنگ"ناصر کوهستانی"با اشاره به دستگیری 2 متهم گفت: مبارزه با پديده شوم موادمخدر با جديت از سوي پليس دنبال مي شود که از شهروندان می خواهیم مواردی همچون حمل و توزیع موادمخدر و هرگونه اخلال در نظم و امنیت عمومي را به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.