سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سیستان و بلوچستان:

رونق تولید هدف مهم دولت است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تلاش برای تحقق شعار رونق تولید و بهره گرفتن از ظرفیت‌های منطقه در جهت ایجاد اشتغال و کمک به توسعه همه جانبه استان از اهداف مهم دولت به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: سند توسعه استان در حوزه‌های مختلف با هدف رفع محرومیت‌ها و موانع تولید و ارتقا شاخص‌های خدماتی تدوین شده و با نگاه بلند دولت و حمایت‌های مقام معظم رهبری تلاش می‌کنیم خدمات شایسته‌ای به مردم منطقه ارائه شود.

او اظهار داشت: در کنار دولت نهاد‌هایی مانند ستاد اجرائی فرمان حضرت امام، بنیاد برکت و ... برای توسعه مناطق مختلف سیستان و بلوچستان تلاش می‌کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: امروز با حضور مهمانان ارزشمند کشوری و استانی شاهد افتتاح یکی از بزرگترین طرح‌های دامپروری جنوب شرق کشور در منطقه زرخیز گوهرکوه بودیم.

موهبتی ادامه داد: عملیات اجرایی طرح پروار بندی ۲۴۰ هزار رأسی دام سنگین استان در خاش آغاز شد.

استاندار سیستان و بلوچستان با قدردانی از نگاه بلند نظام و همت دولتمردان برای رفع مشکلات محرومان گفت: مدیران و فرمانداران و مسئولان سخت کوش در دیگر ارگان‌ها و نهاد‌ها با تلاش‌های شبانه روزی برای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی و محقق ساختن برنامه‌های دولت می‌کوشند.

انتهای پیام/ع

سفر استاندار به خاش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.