سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرید نوشت افزار دانش آموزان کم بضاعت و استثنایی با هزینه صدور قبض کاغذی برق

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت:‌ با توجه به آغاز اجرای طرح قبض سبز ( حذف قبوض کاغذی)، هزینه صدور فیش برای مشترکان صرفه جویی و در راستای خرید ۲ هزار و ۵۰۰ بسته نوشت افزار استفاده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،   فریدون خودنیا اظهار کرد: این تعداد نوشت افزار در ۲ مرحله میان دانش آموزان کم بضاعت و استثنایی استان توزیع شده است.

او با بیان اینکه صرفه جویی قبوض ۲ دوره مصرفی منجر به خرید نوشت افزار شده ادامه داد: علاوه بر این، با حذف قبض کاغذی، بهره وری بکارگیری نیروها در شرکت توزیع برق افزایش می یابد و ترددهای غیرضروری برای مشترکان به کمترین میزان می رسد.

خودنیا گفت: برای اجرای این طرح طی ۶ ماهه گذشته جمع آوری شماره تلفن مشترکان انجام و تاکنون ۹۷ درصد محقق شده که انتظار می رود تا پایان آبان ماه مابقی شماره ها نیز جمع آوری شود تا از این پس، مشترکان به صورت پیامکی از وضعیت برق مصرفی خود مطلع شوند.

او با اشاره به اینکه سالانه در سراسر کشور بیش از ۲۲۰ میلیون قبض برای ۳۶ میلیون مشترک چاپ می شود اظهار داشت: میزان کاغذ مصرفی این تعداد بیش از یکهزار و ۱۰۰ تن (معادل هفت میلیون دفترچه) است.

او ادامه داد: اکنون بیش از ۹۸ درصد مناطق دارای سکنه استان از نعمت برق برخوردار هستند و تنها با صرفه جویی در مصرف می توان کمبود ۳۶۰ ساعت مصرف برق کشور را جبران کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با اشاره به وجود ۶۲۵ هزار مشترک برق شهری و روستایی یادآور شد: از مجموع ۲ هزار و ۸۶۴ روستای استان تا کنون ۲ هزار و ۷۱۵ مورد آن برقدار شده اند.

انتهای پیام/د

هزینه صدور قبض کاغذی برق صرف خرید نوشت افزار شد

برچسب ها: وزارت نیرو ، مدرسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.