سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش معلم، تربیت نیروی انسانی کارآمد است

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان گیلان گفت: نقش معلم، تربیت نیروی انسانی کارآمد برای توسعه یافتگی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حسن حبیبی، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان گیلان در دوره توانمندسازی اعضای شورای بسیج فرهنگیان استان که در مرکزآموزش فرهنگی معلمان در دهکده ساحلی انزلی برگزار شد، گفت: لازمه توسعه یافتگی و پیشرفت هرکشوری را تربیت و پرورش انسان‌های توسعه یافته است که این امر به دستان پرتوان معلم وحاصل ذهن و فکر و اندیشه خلاق معلم است.

او، با اشاره به اینکه آموزش و پرورش سنگ بنای آینده کشور است، نقش معلم، تربیت نیروی انسانی کارآمد است.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان گیلان گفت: آموزش و پرورش یک نهاد بزرگ دولت در همه کشور‌ها و همه جوامع انسانی است و همه ابعاد توسعه و پیشرفت در کشور‌ها بستگی به توانمندسازی و عملکرد مناسب نظام تعلیم وتربیت دارد.

حسن حبیبی افزود: اگر می‌خواهیم در هرزمینه و هر بعدی پیشرفت داشته باشیم باید به جایگاه آموزش و پرورش کشورخود نگاه کنیم وببینیم کجای کار قرار داریم.

او، با بیان اینکه یکی از آماج مهم دشمنان معلمان اند، گفت: پیشرفت علمی وهمچنین وحدت اجتماعی هرملتی برای قدرت‌های بزرگ بین المللی یک خطرمحسوب می‌شود.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان گیلان تصریح کرد: بنابراین قشرفرهیخته معلمان باید هوشیارانه نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را رصد و تحلیل کنند و در مدارس نیز جوانانی دینی و اعتقادی در قلمرو تعبدعلمی تربیت کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

تربیت نیروی انسانی کارآمد یکی از وظایف معلمان است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.