سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر نیرو مطرح کرد؛

انتقال آب دریا برای مصارف صنعتی کشور

اردکانیان گفت: مسئله تامین آب شرب در همه جای دنیا بویژه در قسمت فلات مرکزی بسیار حائز اهمیت است که در آینده نزدیک برای تامین آب صنعت از دریا و برای تامین آب شرب نیز از منابع دولت برای افق ۱۴۲۵ تامین خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جلسه شورای اداری شهرستان زرند با عنوان بررسی مسائل صنعت آب و برق در سالن اجتماعات کارخانه کک سازی زرند با حضور وزیر نیرو و هیئت همراه، ائمه جمعه زرند و ریحان‌شهر، نماینده مردم شهرستان زرند و کوهبنان، فرمانداران شهرستان‌های زرند و کوهبنان، مدیران عامل صنعت آب و برق استان و مدیران اجرایی و قضایی شهرستان زرندبرگزار شد.

 اردکانیان وزیر نیرو در این جلسه ضمن خوش آمدگویی به حضار از حضور در شهرستان زرند ابراز خرسندی کرد.

در ادامه ؛حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند، امیری نماینده مردم شهرستان‌های زرند و‌کوهبنان و فرمانداران زرند و کوهبنان در این جلسه از حضور وزیر نیرو و هیئت همراه به دلیل حضور در شورای اداری شهرستان تشکر کردند و به بیان مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند.
ارائه تسهیلات کم بهره برای فعال کردن معادن، راه اندازی منطقه ویژه ریلی، اصلاح و نوسازی شبکه اب و فاضلاب فرسوده شهری و‌روستایی، توسعه راه‌های مواصلاتی، و انتقال آب از خلیج فارس با نگاه ملی، انعقاد قرار داد خرید برق از نیروگاه ۸ مگاواتی کوهبنان از خواسته‌های مطرح شده بود.

همچنین حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند گفت: در سفر سال گذشته  نوبخت به شهرستان زرند مبلغ یک میلیارد تومان برای تکمیل مصلی شهرستان زرند اختصاص یافت که متاسفانه تاکنون یک ریال هم به این مکان مذهبی تخصیص نیافته است و تکمیل این مصلی پیامبر اعظم از آرزو‌های مردم شهرستان زرند است که باید توجه ویژه داشته باشیم.

رضا اردکانیان وزیر نیرو در جلسه شورای اداری مشترک شهرستان زرند و کوهبنان گفت: سعی ما در شرایط فعلی کشور و که با محدودیت‌های زیادی مواجه هستیم، و هرچند که این محدودیت‌ها فرصت‌های زیادی را برای ما فراهم کرده است حتی المقدور کاهش دشواری‌ها و رونق تولیداست که البته موفقیت‌هایی حاصل شده  و موجب افزایش اشتغال شده است.

او گفت: وزارت نیرو مهمترین وظیفه اش تامین انرژی را بر عهده دارد و ما تدارک برنامه‌های بلند مدت برای تامین برق را داریم .

وزیر نیرو گفت:  امروز شاهد رویداد ارزشمندی در شهرستان زرند بودیم که عملیات اجرایی فاضلاب شهر زرند با جذب سرمایه گذاری غیر دولتی آغاز شد که بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که طرف مدت سه سال تامین و اجرا می شود.

اردکانیان گفت: مسئله تامین آب شرب در همه جای دنیا بویژه در قسمت فلات مرکزی کشورمان بسیار حائز اهمیت است که در آینده نزدیک برای تامین آب صنعت از دریا صورت می گیرد و برای تامین آب شرب نیز از منابع دولت برای افق ۱۴۲۵ تامین خواهد شد.

انتهای پیام/ی

جلسه شورای اداری شهرستان زرند با حضور وزیر نیرو

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.