سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۲۰ آبان ۹۸؛

دستگیری ۴ سارق حرفه‌ای در گلوگاه/باند سارقان اماکن خصوصی در نور متلاشی شد

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۲۰ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهم‌ترین حوادث دوشنبه ۲۰ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۰ فقره سرقت در گلوگاه

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه ،گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام، کابل برق و منزل موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با بررسی‌های همه جانبه و انجام اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی و پلیس تجسس کلانتری مرکزی، سارقان را شناسایی کردند.

سرهنگ عنایتی گفت: پس از هماهنگی قضائی، در عملیات پلیسی ۴ سارق سابقه دار و حرفه‌ای دستگیر شدند و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۰ فقره انواع سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

انهدام باند سرقت اماکن خصوصی با ۳۲ فقره سرقت در نور

 سرهنگ محمد زمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان نور، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و چادر‌های مسافرتی برخی مسافران در سطح شهرستان نور، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، کارآگاهان و کارشناسان پلیس اگاهی موفق شدند، زنی سارق از سارقان حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی قضائی این فرد را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور افزود: متهمه در تحقیقات و بازجویی‌های اولیه پلیس منکر هرگونه بزه انتسابی شد، اما در ادامه تحقیقات با ارائه شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابی با همکاری دو نفر از همدستانش اعتراف کرد.

سرهنگ شالیکار، افزود: با شناسایی و دستگیری دو همدست این زن متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۳۲ فقره انواع سرقت در قالب باند سرقت اقرار کردند که در این خصوص مقادیری اموال مسروقه نیز از متهمان کشف شد.

متهمان پس از تشکیل پرونده برایسیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.