سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیروهای هلال احمر بوشهر توان آموزشی و مهارتی خود را افزایش می‌دهند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: دوره توان افزایی آموزشی- مهارتی نیرو‌های جمیعت هلال احمر استان امروز (۱۹ آبان) در روستای چاهکوتاه آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا حاجیانی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر در مراسم افتتاح دوره توان افزایی آموزشی- مهارتی نیروهای هلال احمر، بیان کرد: هدف از برگزاری این دوره چهار روزه، بالا بردن توان عملیاتی نیرو‌های حاضر در حوادث و سوانح برای امدادرسانی سریع و به موقع به حادثه‌دیدگان است.

او، با بیان اینکه ۲۰۰ نفر از نجاتگران و امدادگران پایگاه‌های هلال احمر استان بوشهر در این دوره شرکت دارند، افزود: پیش آمادگی در مدیریت بحران و کیفیت خدمات رسانی عملیات امداد و نجات، در زمان سوانح جاده‌ای و سایر حوادث از محور‌های آموزشی این کارگاه است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به دیگر موارد مطرح شده در این دوره آموزشی، ادامه داد: آشنایی با تجهیزات سبک و نیمه سنگین، تثبیت پزشکی، ارزیابی و انتقال مصدوم و کار با خودروی آمبولانس و نجات و آشنایی با بالگرد از مباحث این دوره آموزشی است.

حاجیانی عنوان کرد: در استان بوشهر ۱۵ پایگاه امداد و نجات هلال احمر فعالیت دارد که ۹ پایگاه در جاده‌های بین شهری، پنج پایگاه امدادی در سواحل و یک پایگاه امدادی در کوهستان‌ها مستقر هستند.

انتهای پیام/ک

آغاز دوره توان افزایی آموزشی- مهارتی نیروهای هلال احمر بوشهر

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.