سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار اردبیل:

مشکل بیمه درمانی ایثارگران اردبیل پیگیری می‌شود

استاندار اردبیل گفت: مشکل بیمه درمانی ایثارگران و خانواده شهدا یک مساله سراسری است و با مکاتباتی که انجام شده مجددا پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در نشست با اعضای شورای مشورتی ایثارگران استان گفت: مردم مدیون خون شهدا و ایثارگران هستند و باید برخورد با خانواده این عزیزان در شان و منزلت آن‌ها صورت گیرد.

او با بیان اینکه پزشکان در مطب‌ها و بیمارستان‌ها باید با رزمندگان برخورد شایسته داشته باشند افزود: ایثارگران و خانواده شهدا با نثار جان خود و عزیزان خود سبب امنیت امروز جامعه شده اند و احترام و تکریم خانواده این عزیزان وظیفه همگانی است.

استاندار اردبیل در پاسخ به درخواست عده‌ای که فرزندان ایثارگران تحصیل کرده، اما بیکار هستند گفت: سهم استخدام دولتی روز به روز در حال کاهش است، اما با راه اندازی کارخانجات در حال اجرا و احیای برخی از واحد‌های تولیدی راکد بر اساس تخصص افراد می‌توان از تخصص فرزندان شهدا و ایثارگران در بخش خصوصی استفاده کرد.

بهنام جو افزود: جانبازان و ایثارگران همچون هشت سال دفاع مقدس دلسوز جامعه هستند و همیشه به فکر توسعه و پیشرفت جامعه بوده اند.

او اقدام بنیاد شهید و امور ایثارگران در رابطه با کاهش اسیب‌های اجتماعی را قابل تقدیر دانست و گفت: باید در راستای ارتقای فرهنگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تمام تلاش خود را بکار گیریم.

استاندار اردبیل ادامه داد: برای معرفی ایثارگری‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس به نسل جدید وآینده نیازمند یک راهکار اساسی هستیم و در این رابطه باید هنرمندانه رشادت‌های ایثارگران را تببین کنیم.

انتهای پیام/ح

مردم مدیون خون شهدا و ایثارگران هستند

برچسب ها: بیمه ، ایثارگران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.