سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس هیأت شنا البرز خبر داد؛

نبود استخر مناسب برای رشته شیرجه در البرز

استان البرز با وجود نداشتن استخر مناسب برای رشته شیرجه ۳ ملی پوش در کشور دارد.

بلال خلیلی، رئیس هیأت شنا البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز، گفت: در کل استان البرز ۱۶۰ استخرشنا وجود دارد که بخشی در اختیار نهاد ها، ارگان‌ها و ادارات دولتی و بخشی دیگر در اختیار بخش خصوصی است.

او با اشاره به تعداد زیاد شناگران در البرز افزود: با توجه به تعداد بالای شناگران در این استان ۳ نوع شنا در فدراسیون شامل رشته شنا، شیرجه و واترپلو  در البرز وجود دارد .

خلیلی گفت:در کل کشور فقط چند استان در رشته شیرجه استخر مناسب دارند و دلیل اینکه  استان البرز در این رشته امکانات نداردنبوداستخر‌های عمیق  و سکو‌های بلند است.

او با اشاره به نبود استخر مناسب برای شناگران رشته شیرجه ادامه داد:ورزشکاران البرزی به دلیل نداشتن استخر شیرجه در استخر آزادی تهران تمرین می‌کنند.

رئیس هیأت شنا البرز،گفت:با توجه به این که استان البرز دارای ۳ ملی پوش در رشته شیرجه شنا است ، برخی از استان‌های کشور با وجود استخر مناسب برای این رشته ورزشکار ندارند.

خلیلی ادامه داد: در رشته شنا بنیامین قره حسنلو سریع‌ترین شناگرالبرزی در ایران است و همچنین در رشته واترپلو نیز هم  در آقایان و بانوان در تیم ملی ورزشکار داریم واستان البرز دررشته شنا، واترپلو و شیرجه جزء استان‌های برتر در سطح کشور است.

او در پایان گفت:استقبال بانوان نسبت به آقایان در رشته ورزش  شنا بیشتر است.
 

انتهای پیام /ر. و

استقبال بانوان البرزی در رشته شنا

برچسب ها: شنا ، البرز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.