مهم‌ترین حوادث امروز، شنبه ۱۸ آبان ماه ۹۸ در البرز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

اخبار روز حوادث البرز در بسته خبری شنبه ۱۸ آبان ۹۸به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز،مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان البرز را در روز شنبه ۱۸  آبان ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

کشف یک کیلو گرم حشیش در فردیس

با تلاش ماموران کلانتری ۱۲ اهری شهرستان فردیس یک کیلو ۶۰ گرم هروئین در شهرستان ملارد استان تهران کشف شد.
در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت فردی در زمینه خرید و فروش گسترده مواد مخدر درشهرستان‌های فردیس و ملارد، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران کلانتری ۱۲ اهری فردیس قرار گرفت.
ماموران پلیس فردیس پس از اطمینان از صحت و سقم خبر به همراه اکیپی از ماموران انتظامی شهرستان ملارد استان تهران به مخفیگاه متهم اعزام شدند و با هماهنگی مقام قضائی قصد ورود به منزل متهم را داشتند که نامبرده پس از مشاهده ماموران به وسیله یک دستگاه خودرو پراید اقدام به فرار کرد، که ماموران با تعقیب و گریز وی در نهایت با رعایت قانون به کارگیری سلاح ۲تیر هوایی و یک تیر به سمت لاستیک خودرو متهم شلیک کرده و نامبرده را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.
در بازرسی از خودرو و مخفیگاه متهم یک کیلو و ۶۰ گرم هروئین کشف شد که به همراه متهم تحویل مراجع قضائی شد.

 

باند مواد مخدر در دام پلیس

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۵۹ کیلوگرم مرفین و یک کیلو ۵۸۰ گرم هروئین در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا و استان البرز خبر داد.

 سرهنگ علی عسکری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرزگفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، مشخص شد ۲ نفر از فروشندگان سابقه دار مواد مخدر با تشکیل یک باند اقدام به فروش و توزیع گسترده مواد مخدر هروئین در سطح استان البرز می‌کنند.
او افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان در منطقه کیانمهر شدند که بلافاصله به همراه اکیپی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا به محل مورد نظر اعزام شده و با هماهنگی مقام قضائی وارد منزل آن‌ها شدند که پس از حضور متوجه شدند یکی از متهمان در حال امحاء مواد مخدر است که بلافاصله نامبرده دستگیر و به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز منتقل شد.
سرهنگ عسکری گفت: متهمان پس از اطلاع از دستگیری همدستشان قصد متواری شدن از استان البرز را داشتند که با هوشیاری ماموران هر ۲ آن‌ها در محور‌های خروجی استان شناسایی و دستگیر شدند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۵۹ کیلوگرم ماده مخدر مورفین و یک کیلو ۵۸۰ گرم هروئین کشف شد که پس از تکمیل پرونده به همراه متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

 

کلاهبردار میلیاردر  البرزی دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیر‌ی فردی که با ترفند برنده شدن در قرعه کشی سفر به عتبات عالیات اقدام به کلاهبرداری میلیاردی به صورت کارت به کارت کرده خبر داد.

سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی البرز؛ گفت: در پیدریافت چند فقره پرونده کلاهبرداری کارت به کارت با ترفند برنده شدن در قرعه کشی سفر به عتبات عالیات، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.
او افزود: طبق اظهارات شاکیان، فرد ناشناسی طی تماس با آن‌ها عنوان می‌کرده که به خاطر خوش حسابی و پرداخت به موقع قبوض تلفن همراه برنده قرعه کشی سفر به عتبات عالیات شده اند و با این ترفند آن‌ها رابه پای دستگاه خودپرداز کشانده و با اطلاعاتی که دارنده حساب به تماس گیرنده می‌داد اقدام به تخلیه موجودی حساب آن‌ها می‌کرد.
این مقام انتظامی گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری طی چندین مرحله استعلام از بانک‌های مورد نظر که برداشت از آن‌ها صورت گرفته بود در نهایت به حساب فردی رسیدند که تمامی وجوه دریافتی به آن واریز شده بود.
سرهنگ نادربیگی افزود: در ابتدا تمامی آدرس‌هایی که از نامبرده وجود داشت بررسی و با توجه به این که آدرس‌ها غیر واقعی بودند؛ بنابراین اقدامات پلیسی گسترده در خصوص کشف آدرس واقعی متهم ادامه یافت تا این که مشخص شد نامبرده ساکن یکی از استان‌های غربی کشور است که اخیرا برای افتتاح مجدد حساب بانکی به کرج مراجعه کرده است.
او گفت: با تلاش‌های بی وقفه کارآگاهان، محل استقرار متهم در یکی از مسافرخانه‌های کرج شناسایی و پس از تحت نظر قرار دادن آن مکان، زمانی که قصد ورود به ساختمان را داشت در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی استان البرز منتقل شد.
این مقام انتظامی ادامه داد: متهم که دارای سابقه کیفری بود و تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی استان‌های تهران، قم، یزد، مرکزی، گیلان، سمنان، اصفهان و آذربایجان شرقی بود در بازجویی‌های ماموران اعتراف کرد که ساکن یکی از استان‌های غربی کشور است که با راهنمایی‌های دوستانش که در زندان با آن‌ها شده بود به کرج آمده و از طریق یک گروه از رابطین آن‌ها در خارج از زندان در یک مسافرخانه ساکن شده و در شعب بانک‌های مختلف اقدام به افتتاح حساب می‌کند.
او افزود: شماره کارت‌ها را به دوستان مجرمش در داخل زندان داده و از طریق آن‌ها با دارندگان حساب تماس برقرار کرده و پس از برداشت وجوه، از طریق پولشویی و سپس خرید طلا، کارت هدیه و ... تبدیل کرده و سهم خود را برداشته و بقیه را به افراد زندانی تحویل داده است.
سرهنگ نادربیگی با بیان این که متهم تا کنون از ۲۰ نفر به میزان یک میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است، گفت: تا کنون ۵ نفر از مال باختگان شناسایی شده و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز به شهروندان توصیه کرد: حرص و طمع از یک سو و اشتیاق به سفر عتبات عالیات از طرف دیگر موجب می‌شود که کلاهبرداران به راحتی برخی از کاربران را طعمه قرار داده و بدون این که متوجه شوند اقدام به تخلیه حساب آن‌ها نمایند که متاسفانه این نوع جرایم گستردگی زیادی در کشور دارد و از این طریق مبالغ هنگفتی از شهروندان کلاهبرداری شده است.
او افزود: با توجه به افزایش این نوع کلاهبرداری‌ها می‌بایست شهروندان هوشیار بوده و به این گونه تماس‌ها مبنی بر برنده شدن در مسابقات مختلف و سفر به عتبات عالیات و تقاضای حضور جلوی دستگاه عابربانک پاسخ ندهند.
رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: برای واریز وجه به حساب افراد احتیاج به حضورشان در جلوی دستگاه عابربانک نیست و برای واریز وجه به حساب‌های مختلف داشتن شماره کارت کافی است.

 

 

انتهای پیام/و

برچسب ها: حوادث ، البرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.