سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبارحوادث هجدهم آبان ماه ۹۸؛

مرگ پدر و فرزند در گازگرفتگی منزل مسکونی خوراسگان/ ۸ مجروح بر اثر تصادف ۲ خودرو در محور شاهین شهر

مهم‌ترین حوادث امروز هجدهم آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز هجدهم ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

مرگ پدر و فرزند در گازگرفتگی منزل مسکونی خوراسگان

فرهاد کاوه آهنگران سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در خصوص حادثه گازگرفتگی امروز در اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۱ و ۴۸ دقیقه توسط نیروی انتظامی به آتش نشانی اعلام شده است.

او با بیان اینکه این حادثه در منطقه خوارسگان خیابان شریعتی اتفاق افتاده است، ادامه داد: در این حادثه پدر ۲۷ ساله و فرزند دو ساله‌اش جان باخته، اما مادر خانواده نجات یافته است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: نیرو‌های امدادرسانی و افسرکشیک از ایستگاه شماره ۱۵ برای این حادثه اعزام شدند.
 

۸ مجروح بر اثر تصادف ۲ خودرو در محور شاهین شهر

عباس عابدی سخنگوی اورژانس استان اصفهان با اشاره به جزئیات حادثه صبح امروز، اظهار کرد: بر اثر این تصادف چهار مرد، سه زن و یک کودک ۱۰ ساله مجروح شدند.

او افزود: با اعلام وقوع تصادف به مرکز اورژانس، چهار آمبولانس به محل حادثه در محور شاهین شهر بعد از پل گز به سمت گرگاب اعزام و مجروحان به بیمارستان گلدیس منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس استان اصفهان اضافه کرد: این حادثه فوتی نداشته است.
 

یک کشته و یک مجروح در واژگونی موتورسیکلت سنگین

 
سرهنگ محمدرضا محمدی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: در پی گزارشی از واژگونی یک دستگاه موتورسیکت سنگین در خیابان هزار جریب اصفهان ماموران گشت انتظامی وعوامل راهور به محل اعزام شدند.

سرهنگ محمدرضا محمدی افزود: در این حادثه رانندگی راکب ۲۹ ساله موتورسیکلت در دم جان باخت و سرنشین دیگر هم به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

او گفت: پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی با موتورسیکلت و استفاده از کلاه ایمنی نقش بسزایی در کاهش تلفات جانی تصادف این وسیله نقلیه دارد.
 
انتهای پیام/م
برچسب ها: اورژانس ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.